روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

لذت و هیجان زمستانی در پیست اسکی

لذت و هیجان زمستانی در پیست اسکی

لذت و هیجان زمستانی در پیست اسکی


اولین و تنها پیست اسکی شرق کشور با نام پیست اسکی شیرباد اول دی ۱۳۹۱ افتتاح شده‌است.
این پیست اسکی در استان خراسان رضوی و در فاصله ۱۸ کیلومتری روستای دولت‌آباد ،روستایی با 20 کیلومتر فاصله تا مشهد واقع شده است که البته مسیر دولت‌آباد تا پیست راه کوهستانی و شوسه است. پیست شیرباد در دامنه بلندترین قله استان خراسان با ارتفاع ۳۳۱۰ متر قرار دارد و به همین دلیل در بیشتر ماه‌های سال برف گیر می‌باشد و مساحت ۵۰ هکتاری آن فضایی مناسب برای تفریح سالم جوانان در کنار خانواده‌هایشان را فراهم کرده‌است.
تله اسکی به طول ۹۰۰ متر علاقه‌مندان را تا ارتفاعات بالا می‌برد و پس از آن ورزشکاران و دوستداران طبیعت علاوه بر استفاده از منظره بی بدیل و زیبای این پیست می‌توانند با طی مسیری هزار و ۲۰۰ متری لذت یک اسکی مطمئن و مفرح را تجربه کنند.
در محل پیست یک ساختمان سه طبقه‌ به منظور استقرار امکانات و تجهیزات لازم و همچنین راه‌اندازی یک رستوران و کافی شاپ و چندین سوئیت به منظور اقامت علاقه‌مندان در نظر گرفته شده‌است که این امکانات هنوز تکمیل نشده‌است.
مسیر دسترسی به پیست خصوصاً در قسمت دولت‌آباد تا پیست شیرباد، راهی برف خیز و کوهستانی دارد و بهتر است تا علاقمندان به این ورزش با خودرو دو دیفرانسیل و در صورت تک دیفرانسیل بودن خودرو حتماً با بستن زنجیر چرخ به این پیست مراجعه کنند. هییت اسکی استان نیز گاهی مینی بوس‌هایی جهت جا به جایی علاقمندان، به محل پیست در نظر می‌گیرد. لباس و وسایل اسکی نیز در محل پیست جهت اجاره موجود است .

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد