روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

اصول مدیریت پول در سفر

اصول مدیریت پول در سفر

اصول مدیریت پول در سفر

 

ارزش پول در سفر بر کسی پوشیده نیست. در سفرهای گروهی پول جایگاه ویژه‌ای دارد بخصوص اگر اعضای گروه به یک اندازه پول برای خرج کردن نداشته باشند. پس به توصیه‌های زیر عمل کنید تا در سفر نگران دخل و خرج گروه نباشید.


۱-برآورد تقریبی هزینه‌های سفر


هیچگاه در سفر برای خرید زیاده‌روی نکنید و سقفی برای تفریح و خریدتان مشخص کنید که اگر این کار را نکنید بی شک در سفر به مشکل مالی برخواهید خورد و این باعث اتفاقاتی ناخوشایند در سفرتان خواهد شد.


۲-میزان خرج کرد و هزینه هر نفر


اگر می‌خواهید در سفر‌های گروهی عدالت و مساوات برقرار شود هزینه‌های هر نفر را یادداشت کنید تا در حق کسی اجحاف نشود و از ریز دقیق خرج کرد آگاه باشید.


۳-خسیس نباشید


اگر بودجه محدودی برای سفر دارید یا نمی‌خواهید مانند بقیه گروه خرج کنید همان ابتدای سفر به همراهانتان بگویید، چون هیچ چیز لذت نوشیدنی یا غذای خوشمزه را بیشتر از کسی که غر می‌زند خراب نمی‌کند. پس در این مواقع خودتان بی سر و صدا کنار بکشید تا باعث رنجش همراهان نشوید.


۴-استفاده از خودروی گروهی


اگر شما به جای استفاده از خودروی شخصی‌تان از یک اتوبوس vip  یا مینی بوس لوکس استفاده کنید، البته بسته به تعداد نفرات ، هم می‌توانید مبلغ قابل توجهی در هزینه‌ها صرفه جویی کنید و هم از آلودگی محیط زیست جلوگیری کنید.


۵-ارتباط کلامی


در ابتدای سفر با گروه در مورد مقدار پولی که می‌خواهید صرفه جویی کنید صحبت کنید به طور مثال در نوع حمل و نقل و همچنین استفاده از هتل یا مسافرخانه یا غذایی که در طول سفر تهیه می‌کنید. البته برای چند هزار تومان کمتر و بیشتر بحث نکنید و هر جا دیدید اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود با یکدیگر صحبت کنید. تا سفر برای همراهان و خودتان تلخ نشود.
 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد