روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا ( قسمت دوم )

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا ( قسمت دوم )

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا ( قسمت دوم )

- ژاپن
ژاپنی ها همان دقت و مهندسی فوق العاده ای که در صنعت دارند را نیز در مورد غذاهایشان به کار می گیرند. هر سلیقه غذایی که داشته باشید در ژاپن گزینه ای برای شما وجود دارد به خصوص در زمینه غذاهای دریایی و آبکی. از خوشمزه ترین غذاهای ژاپن می توان به سوپ میسو، سوشی یا ساشیمی که از ترکیب ماهی خام و برنج تشکیل شده و بسیار مشهور است، تامپورا و فوگو (غذایی بسیار خوشمزه از یک ماهی سمی که باعث مرگ بسیاری شده است) اشاره کرد.
۴- اسپانیا
اسپانیا کشوریست که فرهنگ غذایی آن بسیاری را شیفته خود کرده است. اسپانیایی ها در طول روز علاوه بر خوردن وعده های سنگین اصلی، همواره در حال خوردن اسنک دیده می شوند. از میوه های مدیترانه ای گرفته تا محصولات پیرنه و زعفران، همه غذاهای اسپانیایی را می توان در هر زمانی یافت. از غذاهای خاص این کشور می توان به ژامون ایبریکو که نوعی ژامبون بسیار نازک و خوشمزه بوده و با سبکی سنتی سرو می شود و چوروس (بهترین زولبیا بامیه جهان) و گازپاچو که سالادی آبدار و بسیار خوشمزه است اشاره کرد.
٣- فرانسه
اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که به غذا اهمیت چندانی نمی دهید از پاریس دیدن کنید. پاریسی ها عادت دارند خیلی آرام غذا بخورند و از غذای خود نهایت لذت را ببرند. ترکیب نوشیدنی و پنیرهای خوشمزه در این شهر همیشگی است . شیوه آشپزی ساده پاریسی ها شما را حیرت زده خواهد کرد. از غذاهای خوشمزه فرانسوی می توان به اسکارگو (حلزون پخته شده)، ماکارونی فرانسوی، باگوت و فوی گراس (گوشت اردک سرخ شده با کره) اشاره کرد.
٢- چین
در تاریخ چین، غذا خوردن و امتحان کردن مزه های جدید همواره راهی برای فراموش کردن مشکلات روزمره زندگی بوده است. اگر چه همه از محصولات بی کیفیت و ارزان چینی می نالند اما چینی ها در مورد غذا رویه متفاوتی در پیش گرفته اند. سبک آشپزی در چین در هر منطقه ای چنان متنوع و متفاوت است که انگار وارد کشور دیگری شده اید. از غذاهای خوشمزه چین می توان به گوشت گوساله شیرین و ترش، دیم سوم، اردک سرخ شده که به سبکی خاص چینی ها آماده می شود، ژیائو لونگ بائو که نوعی سوپ خوشمزه است ، اشاره کرد.
١- ایتالیا
غذاهای ایتالیایی برای قرن هاست که خوشمزه ترین غذاهای جهان به شمار می آیند. کارهای هوشمندانه و خلاقانه ای که آشپزان ایتالیایی با آرد گندم، خامه و دسر انجام می دهند که غیرقابل تصور است. از ترکیب نودل، کمی روغن زیتون، مقداری سیر، شاید یک تکه گوجه فرنگی و یک برش گوشت گوساله یک غذایی اشرافی خواهید داشت که پختن و خوردن آن نیز بسیار ساده است. از ریزوتو پنیری تا گوشت سرخ شده ترد، غذاهای ایتالیایی طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند. از دیگر غذاهای خوشمزه و خاص ایتالیا می توان به راگو آلا بلوگنس که اسپاگتی مخصوص بولونیایی است، پیتزاهای مشهور ایتالیایی و موزارلای بوفالو اشاره کرد.

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد