روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ (به جز ایام تعطیل)

غذاهای سنتی مشهد (1)

غذاهای سنتی مشهد  (1)

غذاهای سنتی مشهد (1)

غذاهای اصیل مشهد که هر مسافری آن را امتحان می کند

گردشگران، زمانی که به مشهد مقدس سفر می‌کنند، پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و بازدید از جاذبه‌های شهر مشهد حتما این سوال برایشان پیش خواهد آمد که در مشهد چه غذایی بخورند؟
غذاهای سنتی در میان ایرانیان محبوبیت زیادی دارند. فرقی نمی‌‌کند در کجای کشور ساکن باشید، در هر حال لذت و طعم غذاهای سنتی مناطق دیگر می‌تواند شما را سر ذوق بیاورد و سفره‌های‌تان را رنگین کند. در این مطلب سعی کرده‌ایم در دسترس‌‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای استان خراسان رضوی را به زائران معرفی کنیم.
کباب شیشلیک
شیشلیک حرف اول را در میان غذاهای سنتی شهر مشهد می‌زند و همه مسافران با این کباب لذیذ آشنایی کامل دارند. شیشلیک نوعی کباب است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر همچون روسیه، لهستان و … نیز طبخ می شود. شیشلیک مشهد طعم منحصر به فردی دارد و همین طعم است که مسافران  را همواره به خود وفادار ساخته است تا جایی که برخی از زائران بدون خوردن کباب شیشلیک مشهد به شهر خود باز نمی‌گردند. شیشلیک غذای گران‌قیمتی است و آن هم به خاطر کیفیت و مرغوبیت گوشتی است که برای تهیه کباب شیشلیک از آن استفاده می‌کنند اما با این حال یک بار امتحان این غذای اعیانی خالی از لطف نخواهد بود

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد