روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ (به جز ایام تعطیل)

محل های دیدنی

محل های دیدنی

محل های دیدنی


آکواریوم های پهناور کیش
این جاذبه ی زیبا، همانند آکواریومی پهناور است که گونه های مختلف ماهیان را در خود نگه می دارد. اگر به کیش سفر می کنید، حتما در برنامه هایتان داشته باشید که سری هم به اسکله بزنید و از آنجا زیستگاه ماهی های زیاد و بسیار زیبا را در آب های خلیج فارس ببینند.در این مکان برای شما امکان غواصی و سوار شدن بر قایق های شیشه ای وجود دارد و می توانید از نزدیک زیبایی های زیر دریای خلیج فارس را مشاهده نمایید.

ساحل مرجانی
ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه  های آن به شمار میرود. در نوار ساحلی، آلاچیق ها و درختان نخل را می بینید که در پس‌زمینه منظره ای چشم انداز را ایجاد کرده است. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه ای فراموش نشدنی است! این ساحل به کلوب های ورزش های آبی نیز مجهز است .

پارک دلفین
این مجموعه تفریحی ۱۷۰ هکتاری شامل استخر دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ ها یکی از جاذبه های گردشگری کیش است .تمام جذابیت های این مجموعه‌ فقط به موجودات دریایی ختم نمیشود و باغ های دل انگیزی همچون باغ پرندگان، باغ پروانه و باغ ارکیده و کاکتوس نیز برای تماشا و حظ بردن از کیش وجود دارند.باغ پرندگان این مجموعه بیش از۴۷ گونه پرندگان و سایر جانوران را در خود جای داده است. خلاصه اینکه پارک دلفین کیش میتواند گزینه‌ تفریحی مناسبی برای همه سنین باشد.

اسکله تفریحی کیش
اسکله‌ تفریحی کیش با طول ۴۳۷ متر و عرض ۱۸ متر با ساختاری چوبی احداث شده است و همانطور که از اسمش مشخص است، اختصاص به تفریح و سرگرمی دارد که شامل باشگاه بولینگ، سینما ۴ بعدی، کلوپ تفریحات دریایی، کافه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی می باشد. در این اسکله می توانید به تماشای دریا، غروب آفتاب، لاکپشت های دریایی و دلفین ها، پرندگان دریایی، و به خصوص ماهیگیری بپردازید.

 

آب نمای موزیکال 
آوای خلیج فارس کیش نام مکانی است که در آن نواهای گوناگون پخش می شود اسکله ای در این مکان طراحی شده که این اسکله به شکل هلالی طراحی گردیده و از نظر تفریحی در زمره ی بزرگ ترین و بهترین مکان ها قرار دارد. در بین این مکان شما فضایی را خواهید دید که در خود آبنمایی دارد و این آبنما نیز موزیک هایی را از خود پخش خواهد کرد. یکی از ویژگی های جالب این آبنما استفاده از آب شور دریا برای نمایش است که در نوع خود منحصر به فرد می باشد. هم چنین قابلبیت های دیگری نیز مانند لیزر شو و افکت آتش بر روی آبنمای موزیکال تعبیه شده است.

سافاری
سافاری در لغت به معنی سیاحت و بازدید است و معمولا به برنامه های گردشگری گفته می شود که شرکت کنندگان در یک مسیر مشخص با وسایل نقلیه ی مخصوص و یا چهار پایان به گشت و گذار می پردازند و از مکان های دیدنی و جذاب دیدن کرده و لذت میبرند.
یکی از مهیج ترین سافاری ها، تور صحراست که در مسیری بیابانی و صحرایی با خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور مثل تویوتا لندکروز، لندرور و یا حتی شتر میباشد. شرایط اقلیمی مورد نیاز برای تور صحرا طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی است.

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد