روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ (به جز ایام تعطیل)

5 نکته کاربردی برای عکاسی در ماه عسل

5 نکته کاربردی برای عکاسی در ماه عسل

5 نکته کاربردی برای عکاسی در ماه عسل

از عکاسی در ماه عسل ، این سفر استثنایی غافل نشوید . اگر دوربین عکاسی دارید که مدتهاست کنار گذاشته اید ، وقتش رسیده که به سراغش بروید و آنرا برای تهیه عکس های شگفت انگیز ماه عسل آماده کنید و اگر دوربینی ندارید این روزها دوربین گوشی های تلفن همراه می تواند کمک زیادی به شما بکند و اما اگر گوشی شما دوربین مناسبی ندارد بهتر است برای ثبت خاطرات بهترین سفر زندگی خود ، از دوستان و آشنایان یک دوربین امانت بگیرید . حالا که دوربین دارید ، طریقه استفاده از این دوربین را یاد بگیرید و حافظه آنرا خالی کنید و شارژر دوربین را فراموش نکنید .

موقع عکاسی به نکات زیرتوجه داشته باشید :

۱-قوز کردن ممنوع

راست قامتی ، محکم و درست ایستادن ، جمع کردن شکم و غبغب ، عقب کشیدن شانه ها هنگامی که در مقابل دوربین هستید به شما کمک میکند تا با دیدن عکس خود احساس بهتری داشته باشید .

۲-رها باشید

نیاز نیست هنگام عکس گرفتن به خود فشار بیاورید همین که ریلکس و رها باشید باعث میشود صورت شما جذاب به نظر برسد . حتی می توانید سرتان را کمی به پایین خم کرده ، چشمانتان را ببنید تا همسرتان از شما عکس بگیرد آنوقت می بینید که چه عکس بی نظیری می شود .

۳-لبخند-لبخند و لبخند

همیشه دیدن عکس هایی که در آن لبخند واقعی بر لب دارید حس فوق العاده ای به شما می دهد . بنابراین هیچ چیز به اندازه داشتن لبخند ؛ صورت شما را زیبا و عکس شما را به یاد ماندنی نمی کند چرا که لبخند جادو میکند.

۴-چشم های پر نشاط

گاهی یک ژست جدی با نگاهی زیبا و دلنشین ، می تواند خالق یک عکس ماندنی باشد به شرطی که چشمان پر فروغ شما لبخند بزنند.

۵-ژست های زیبا

اگر دقت کرده باشید بازیگران و مدل ها با ژست گرفتن بسیاری از عیوب بدن خود را مخفی کرده و عکس های زیبایی می گیرند ، شما هم می توانید با تمرین حرکات آنها عکس های متنوع و زیبایی داشته باشید مثلاَ هنگام ایستادن کمی بدن خود را بچرخانید و پاهای خود را کمی به حالت ضربدری قرار دهید ، وزن خود را روی پای عقب بیاندازید ، بدنتان را کمی رها کنید تا مصنوعی به نظر نرسید ، دست به کمر بایستید ولی بازوهایتان به بدنتان نچسبد ، به طور مستقیم به دوربین نگاه نکنید کمی چرخش صورت به زیباتر شدن عکس شما کمک میکند .

ودر نهایت بعد از ماه عسل، عکس ها را مرتب کنید. آنها را با نرمافزارهای مناسب ویرایش کرده و حاشیه های اضافه را ببرید. بهترین آنها را انتخاب کرده و چاپ کنید. برای نگهداری بهتر عکسها یک لایه ی کاغذی یا نایلونی بین عکس ها قراردهید تا آسیب نبینند.

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد