روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ (به جز ایام تعطیل)

4 دلیل برای اقامت در آپارتمان های کیش

4 دلیل برای اقامت در آپارتمان های کیش

4 دلیل برای اقامت در آپارتمان های کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که با داشتن جاذبه های تاریخی ، تفریحات متنوع ، امکانات رفاهی و سواحل آرام و زیبا بسیار مورد توجه مسافران و حتی گردشگران خارجی می باشد. با وجود اینکه  هتل های شیک و مدرنی در جزیره ساخته شده است اما به دلایل زیراقامت در آپارتمان در جزیره برای یک سفر چند روزه بویژه برای سفرهای خانوادگی یا دوستانه بسیار مناسب است . 


1-    فضای مناسب برای دورهم بودن و نشست های خانوادگی و گپ های دوستانه


زمانیکه شما در هتل اتاق داشته باشید ، نه فضای محدود اتاق و نه مسئولین هتل این اجازه را به شما نمیدهند که از اشخاص دیگر در اتاق خود پذیرایی کنید . بنابراین اگر دوست دارید که با همسفران خود ساعاتی خوش در محل اقامت داشته باشید بهتر است یک آپارتمان اجاره کنید.


2-    امکان پخت غذا و تهیه چای و انواع دمنوش مورد علاقه با کمترین هزینه


با توجه به قیمتهای نسبتا بالای منوی رستورانهای جزیره و به دلیل وجود امکانات لازم جهت پخت و پز در آشپزخانه آپارتمانها میتوانید غذاهای مورد علاقه خود را با هزینه کمتری تهیه کنید و از آشپزی با همسفران خود لذت ببرید.


3-    تجربه اقامت در منزل شخصی در جزیره


با توجه به اینکه آپارتمانها در کیش عموماَ مبله هستند و دارای امکانات مناسب از قبیل اسپلیت ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت و لوازم خواب ، یخچال ، چای ساز ، اجاق گاز و وسایل پخت و پز و... می باشند میتواند احساس راحتی اقامت در منزل شخصی را به شما بدهد.


4-    کاهش هزینه اقامت


در سفرهای خانوادگی ، گروهی و دوستانه با توجه به تعداد افراد ، شما مجبورهستید چند اتاق در هتل رزرو کنید و مبلغ قابل توجهی را پرداخت کنید بنابراین با اقامت در آپارتمان میتوانید هزینه های سفر خود را مدیریت کنید .


برای اجاره روزانه آپارتمان درکیش میتوانید با مراجعه به سایتهای اجاره و یا بصورت حضوری در محل دفاتر املاک کیش ضمن پرداخت مبلغ اجاره اقدام کنید .
شرکت توسعه سفر کیا کیش پیشنهاد ویژه ای برای علاقمندان به اقامت در آپارتمان دارد . آن هم طرح اقامت رایگان در کیش است که توضیحات آن در صفحه  " اقامت رایگان " قابل مشاهده است .
 

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد