روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

برای ماه عسل رویایی به یاد داشته باشید که

برای ماه عسل رویایی به یاد داشته باشید که

برای ماه عسل رویایی به یاد داشته باشید که


۱- کجا می خواهید بروید : جایی را انتخاب کنید که هر دوی شما اتفاق نظر داشته باشید تا بتوانید نهایت لذت را ببرید . شاید با توجه به بودجه تان کمی مشکل باشد شما می توانید با برنامه ریزی این مشکل را حل کنید .


۲- سوپرایز کردن : شاید شما فرد رمانتیکی نباشید اما با یک کار ساده می توانید همسر خود را سوپرایز کرده و یک خاطره خوب در ذهن همسرتان بجای بگذارید فقط کافیست با هتل هماهنگ کرده که در اتاق شما چند عدد شمع یا گل بگذارند .


۳- مزاحمت ممنوع : به اطرافیان خود بگویید در این سفررویایی از تماس های پی در پی و بی مورد خودداری کنند . این سفر متعلق به شماست و قرار است بهترین خاطره دوران زندگی شما شود .


۴- آسان بگیرید : برنامه سفرتان منعطف باشد تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانید به راحتی برنامه دیگری را جایگزین کنید و لذت کافی راببرید .


۵- نه به گوشی و دنیای مجازی : تمام وسایل مربوط به تکنولوژی را خاموش کنید و فقط یک دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شیرین این سفر رویایی همراه خود داشته باشید .


۶- انتخاب هتل مناسب : شما تصور میکنید چون یک سفر خاص است باید در یک هتل لوکس و گران قیمت اقامت داشته باشید اما می توانید با انتخاب یک هتل مناسب سفر زیبایی داشته باشید .


۷- جاذبه ها و سرگرمی : می توانید برای خاطره انگیزتر شدن این سفر از طبیعت و جاذبه ها و سرگرمی های شهر مقصد دیدن کنید و روزهای خوبی را رقم بزنید .

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد