روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ (به جز ایام تعطیل)

سرگرمی

سرگرمی

سرگرمی

 سرگرمی و تفریح

اتاق فرار

اتاق فرار یک سرگرمی تیمی است که برای آن دسته از افراد که از حل معما و ماجراجویی لذت می برند، ایجاد شده. شما و تیمتان وارد یک اتاق می شوید که داستان ، تم و سناریوی مشخصی دارد. باید معماهای مربوط به بخش های مختلف بازی رو حل کنید و در نهایت در زمان مشخص بازی از اتاق خارج شوید. هرگاه بیش از حد در معمایی گیر کردید با درخواست شما ، مدیر بازی به شما کمک می کند یا سرنخی را نشانتان می دهد. که حل کردن معما دشوار نیست .
آدرس: مشهد ، بلوار سجاد، خیابان امین، نبش امین ۴

 

باشگاهای سوار کاری
سوارکاری از ورزشهایی است که در چند دهه اخیر مورد توجه خاصی قرار گرفته‌است، با این وجود سابقه‌ای طولانی داشته‌است و می‌توان آن را از کهن‌ترین ورزش‌ها به‌شمار آورد. این ورزش امروزه نه تنها به عنوان یک رقابت سالم و مفید، بلکه به عنوان سرگرمی و به منظور گذراندن اوقات فراغت مورد توجه قرار گرفته‌است.

 

باشگاه سوارکاری ویلا مشهد 
آدرس: مشهد، جاده چناران، روستای ناظریه -تلفن: ۰۹۱۵۱۱۵۰۹۵۵

 

باشگاه سوارکاری انجمن فردوسی مشهد
آدرس: مشهد، جاده سنتو، سه راهی فردوسی -تلفن: ۰۹۱۵۳۱۱۱۲۴۰

 

باشگاه سوارکاری ارشاد 
آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، نرسیده به دوراهی شاندیز طرقبه، فرعی سمت راست

 

باشگاه سوار کاری پویا
آدرس : مشهد، جاده چناران، کیلومتر ۲۰ -تلفن: ۰۹۱۵۳۱۱۶۲۴۵۶

 

باشگاه سوارکاری کاشانی مشهد
آدرس: مشهد، ۲۰ کیلومتری جاده مشهد، کلات به سمت سد کارده روستای معین آباد-تلفن: ۰۹۱۵۹۷۵۹۱۵۹

 

باشگاه سوارکاری کاظمیان
آدرس: مشهد، جاده طرقبه، امام رضا ۱۷- تلفن: ۰۹۱۵۱۱۵۷۰۸۰

 

آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد

آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد بزرگ ترین نمایشگاه ماهیان آب شور ایران واقع در مجتمع تجاری الماس شرق است. مجموعه‌ای از ماهیان دریاهای‌ شور جهان در این آکواریوم جمع آوری شده است و تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا سفره ماهی و هزار ماهی و مجموعه ماهیان رنگارنگ آب‌های شور پیدا می‌شود.

آدرس: مشهد ,مجتمع تجاری الماس شرق، طبقه چهارم

تلفن تماس: ۳۷۱۱۳۰۱۳

 

پاراموتور
فقط باید پرواز کرده باشی که معنی پرواز را بدانی فقط باید در آسمان غوطه ور شدن را تجربه کرده باشی تا تعریف مناسبی از ابر و آسمان را به دست آورده باشی از آسمان دیگر زمین معنایی ندارد در آسمان فقط تو آسمان را می‌دانی که چیست و دیگر به هیچ چیزی که روی زمین است فکر نمی کنی.اما هیجان پرواز هم خود داستانی دیگری دارد . اوج گرفتن از زمین با قدرت باد بسیار زیباست فقط کافی است با پاراگلایدر (پاراموتور) شاندیز به این کار بپردازید تا آسمان را در آغوش خود پیدا کنید.
آدرس: مشهد – میدان ولیعصر شاندیز
تلفن تماس: ۰۹۱۵۳۱۹۹۳۶۱


پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه مشهد
دومین پیست دوچرخه سواری در کشور، پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه مشهد می‌باشد که در آن مسابقات کشوری و حتی مسابقات بین المللی نیز برگزار می‌گردد. از امکانات پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه مشهد می‌توان به پارکینگ رایگان و بوفه اشاره نمود. قابل ذکر می‌باشد که این پیست رو باز می‌باشد و به همین علت تنها نیمی از سال فعال است.
آدرس: مشهد، جاده شاندیز

 

پیست موتور کراس مشهد
در این پیست نیاز نیست که افراد مراجعه کننده حتما گواهینامه داشته باشند زیرا مربیانی در پیست موتور کراس حضور دارند و به افراد آموزش می‌دهند. البته قابل ذکر می‌باشد که بانوان نیز می‌توانند در این پیست موتور سواری کنند و از هیجان موتور سواری در این پیست لذت ببرند. 
آدرس: مشهد، جاده شاندیز


پیست اسکیت روی یخ ( پاتیناژ ) مشهد
بزرگترین پیست اسکیت روی یخ مشهد در بلوک پنجم مرکز تعطیلات سرگرمی و خرید پدیده شاندیز در مشهد ساخته شده است. پاتیناژ از ورزش‌های زمستانی است که بیشتر در کشورهای سردسیر معمول است. پاتیناژ یا اسکیت روی یخ حرکت و حفظ تعادل با کفش مخصوص بر روی یخ و انجام حرکات مختلف است. پیست پاتیناژ مجموعه پدیده شاندیز مشهد توسط یک شرکت هلندی طراحی شده است و بزرگترین پیست اسکیت روی یخ سرپوشیده خاورمیانه است که برای اولین بار در ایران و در مجموعه تفریحی توریستی پدیده شاندیز افتتاح شده است.
آدرس: شاندیز، شهر رویایی پدیده شاندیز، بلوک پنجم مرکز تعطیلات سرگرمی

 

باشگاه پینت بال و والیبال ساحلی هتل ثامن
آدرس: مشهد – انتهای وکیل آباد – امام رضا ۲ – هتل ثامن – باشگاه پینت بال و والیبال ساحلی
تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۴۵۹۰۹۷

 

تونل باد
شبیه ساز واقعی سقوط آزاد از هواپیما می‌باشد و در اصل برای آموزش چتربازان و سقوط آزاد کاران حرفه ای بوده که می‌خواهند از هواپیما سقوط آزاد داشته باشند، به علت ایمنی بسیار زیاد تونل باد و هزینه کم آن در همه جای دنیا به صورت تفریحی برای افرادی که میخواهند حس سقوط آزاد و پرواز را بدون پرداخت هزینه زیاد و خطر بالا تجربه کنند نیز قابل استفاده است.
تونل باد جز ورزش های نو پایی می‌باشد که زیرمجموعه ورزش های هوایی می‌باشد که به شدت در حال رشد است. در حال حاضر حدود ۹۸ تونل باد در جهان وجود دارد که تونل باد صبا اولین و تنها تونل باد ایران می باشد.
آدرس :انتهای بلوار خیام شمالی. میدان بهارستان. بهارستان۳. روبروی الماس شرق

 

کلوپ سرزمین سلامتی 
مجموعه‌ای کاملاً خصوصی است که انواع خدمات اسپا، ماساژ، آرام‌بخشی ذهن و جسم را ارائه می‌دهد. این مجموعه‌ به صورت کاملا VIP و پذیرای حداکثر ۲۰ نفر بصورت همزمان است. این مجموعه دارای سه بخش به نام‌های دریاچه طلائی (سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد، حمام سنتی و جکوزی)، طبقه آرامش (اتاق‌های ماساژ، یوگا و…) و باغ استوایی (کافی‌شاپ، اتاق جلسه و…) است.
آدرس : مشهد – بلوار هاشمیه – هاشمیه ۳ – پلاک ۳

 

مجتمع ورزشی فرهنگی توریستی کوه سر
فاز اول
سالن های بیلیارد و اسنوکر
سالن بولینگ
رستوران سنتی
مجموعه آب درمانی
بازیهای کامپیوتری
تالارهای چند منظوره و مجهز مخصوص عروسی، کنفرانس، همایش و …
رستوران های تابستانی و زمستانی
کافی شاپ

فاز دوم
زمین تنس رو باز
مجتمع عظیم تجاری با طراحی منحصر به فرد و موقعیتی استثنائی
فاز سوم
سالن های ورزشی (بدنسازی، بسکتبال، والیبال و …)
سالن ماساژ
سونا
استخر
جکوزی
پارکینگ طبقاتی
سالن اسکواش
آدرس : مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۶۰ و۶۲ مجتمع بزرگ کوه سر

 

مجتمع ورزشی و تفریحی ارشاد
این مجموعه در سال ۱۳۶۱ و توسط بخش خصوصی به بهره‌‌ برداری رسیده است و از جمله امکانات آن زمین تنیس، میدان پرش با اسب همراه با آموزش سوارکاری، پیست کارتینگ و زمین‌های والیبال و اسکیت می‌باشد.

آدرس: انتهای بلوار وکیل آباد، نرسیده به دو راهی شاندیز طرقبه در فرعی سمت راست 
 

سرزمین بازی‌ها مشهد
یکی دیگر از فضا‌های مخصوص بازی و تفریح کودکان و بزرگسالان که در تمام فصول سال شرایط مناسبی دارد، سرزمین بازی‌ها می‌باشد و از امکاناتی مانند لیزرشو، ماشین برقی، سینما چند بعدی، فوتبال دستی، صخره نوردی متحرک، پینت بال، قطار، بولینگ و بیلیارد استفاده کنید. دسترسی به این شهربازی خیلی راحت است و می‌توانید فاصله‌ی حرم تا این نقطه را با اتوبوس‌های تندرو و در کمتر از ده دقیقه طی کنید.
آدرس: مشهد، انتهای خیابان امام رضا، پایانه مسافربری، طبقه منهای یک

 

شهربازی هپی لند مشهد
در مجتمع تجاری آرمیتاژ طبرسی علاوه بر داشتن امکانات استثنایی مجهز به پیشرفته ترین وسایل و ابزارها است. یکی از بهترین ویژگی های این فضای تفریحی سرپوشیده بودن آن است که باعث بالا رفتن امنیت تفریح کودکان می گردد.شهربازی هپی لند مشهد محیطی شاد مناسب کودکان و نوجوانان که حدود ۵۰ بازی متنوع و سرگرم کننده دارد. بازیهای مهیج و سرگرم کننده ای همچون ماجراجویان، کشتی،کاروس، هلی کوپتر، قطار، سینما ۷ بعدی، سیمیلاتور، دارت، دربی، صخره نوردی، ماشین کوبنده، بیلیارد، فوتبال دستی، تیرو کمان،انگری برد، پلی استیشن، xbox، و دیگر بازیهای کامپیوتری درشهربازی هپی لند مشهد بازی کنید.
آدرس: مشهد – مجتمع تجاری آرمیتاژ- شهربازی هپی لند


شهر مشاغل کارالند
یکی از بهترین تفریحات مشهد برای کودکان بدون شک شهر مشاغل و آشنایی با نحوه‌ی کار و فعالیت مشاغل مختلف می‌باشد. این مرکز تفریحی و سرگرمی دارای شرایط خوبی را برای فعالیت کودکان در شغل‌هایی مانند آتش نشانی، دندان پزشکی، گالری نقاشی، موسیقی، بانکداری، شیرینی سرا، سالن زیبایی، آموزش رانندگی و ... فراهم کرده است.

آدرس: مشهد، هفت تیر ۸، مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن، طبقه ۳

 

سرزمین عجایب
در کنار خرید در الماس شرق کودکانتان میتوانند روزی مفرح و پر هیجان را در سرزمین عجایب تجربه کنند .آدرس: مشهد -خیام شمالی -الماس شرق- طبقه سوم و چهارم

 

کلوپ پاندا
در شهر مشهد اولین مجموعه سرپوشیده تخصصی کودکان می باشد که با هدف توجه به بازی و تفریح کودکان و توجه به بازیهای حرکتی و فیزیکی طراحی گردیده است. کلیه تجهیزات بازی در کلوپ پاندا الهام گرفته از نیازهای رشد فیزیکی و تربیتی کودکان بوده و مقوله ورزش و پرداختن به فعالیتهای ورزشی از نقاط تمایز و برجسته این مجموعه می باشد. که از جمله اهداف این مجموعه آشنا کردن کودکان با ورزش و استعدیابی و هدایت و سوق دادن کودک به رشته ورزشی مورد علاقه اش می باشد.از جمله ایستگاههای حائز اهمیت در این مجموعه کارگاههای خلاقیت می باشد. با شرکت دادن کودکان خود در این کارگاه ، چراغ خلاقیت را در ذهن آن ها روشن کنید.از امکانات جانبی کلوپ پاندا می توان به غرفه های کتاب کودک ، CD کودک ، بازیهای فکری و بوفه است .
آدرس: مشهد – نبش صیاد شیرازی ۱۸تلفن تماس: ۳۸۹۳۱۳۵۸

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد