روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

پارک ها

پارک ها

پارک ها

 پارک و شهربازی ملت
پارک ملت مجموعه کاملی از شهربازی، میدان های ورزشی، کتابخانه و استخر شنا است. این پارک دارای بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه و هجدهمین چرخ و فلک بزرگ دنیااست. در شرق پارک ملت، دریاچه بزرگی قرار گرفته و در غرب آن بزرگترین استخر روباز مشهد و زمین های چمن فوتبال و والیبال، تنیس و پیست اسکی و در غرب شهر مشهد- حاشیه بزرگراه وکیل آباد – ضلع شمال غربی تقاطع آزادی واقع شده است .


پارک جنگلی وکیل آباد
پارک جنگلی وکیل آباد، از پارک های قدیمی مشهد است که شهربازی بزرگی به اسم کوهستان پارک شادی و تنها باغ وحش شهر مشهد را با انواع و اقسام حیوانات آبزی، خزندگان و پرندگان در خود جای داده.دارای باغ گیاه شناسی و رستوران و کافه است و در بلوار وکیل آباد- نرسیده به میدان آزادی واقع شده است .

پارک کوهسنگی
کوهسنگی، یکی از بهترین پارک‌های مشهد و یکی از جاهای دیدنی مشهداست. یک رود کوچک از مرکز این پارک عبور می‌کند. می‌توانید از بخش صخره‌ای پارک بالا بروید .و شهر را از ارتفاع، تماشا می‌کنند. کوهسنگی شامل دو قله از قله‌های رشته‌ کوه بینالود است. این پارک، یک مجموعه‌ی تفریحی و گردشگری کامل است و امکانات لازم برای یک گردش عالی را برای مسافران داخلی و خارجی فراهم کرده است. 

 بام مشهد-پارک خورشید
بوستان خورشید یکی از بوستان های مشهد است که در منطقه ای کوهستانی قرار دارد.این پارک بسیار زیبا و خوش آب و هوا به عبارتی بام شهر مشهد نیز به شمار می آید.این پارک بر روی کوه ساخته شده است و به نوعی پارکی کوهستانی می باشد.در این پارک آلاچیق هایی ساخته شده است که می توانید در آنجا ساعت ها خوش بگذرانید.شما با ماشین می توانید وارد پارک شوید و خودرو خود را تا آلاچیق ها و بام مشهد ببرید.آدرس بام مشهد-پارک خورشید: دقیقا انتهای بلوار هاشمیه (وکیل آباد) به منطقه کوهسر می رسد. زمانی که شما به انتهای خیابان هاشمیه بروید کوه ها مشهود است.

پارک جنگلی بهمن
در امتداد ورود به منطقه‌ی طرقبه، منطقه‌ای جنگلی ساماندهی گردیده که با وجود درختان سرسبز و سر به فلک کشیده دارای سایه‌های دلپذیر برای استراحت گردشگران می‌باشد. پارک جنگلی بهمن حدود ۸۵۰۰ مترمربع وسعت دارد.

پارک جنگلی شاندیز 
یکی از زیباترین پارک های جنگلی مشهد در مسیر جاده مشهد به ابرده قرار دارد که این مناطق مملو از صنایع دستی در این شهر می باشد و همچنین به دلیل ییلاقی بودن آب و هوای فوق العاده ای دارد که بسیار مناسب برای مسافرین عزیز می باشد. این پارک جنگلی علاوه بر دارا بودن درخت های بیشمار که فضای آنرا بی مانند به جنگل نمیکند، دارای رودخانه ای روان نیز می باشد که با صدای خوش آب باعث بوجود آمدن فضای آرام بخشی برای افرادی میشود که برای آرامش روحی به این مناطق سفر کرده اند. این پارک شامل زمین بازی برای کودکان و همچنین مغازه ها برای خرید انواع خوراکی ها می باشد. 

پارک حجاب 
اولین پارک بانوان مشهد محسوب می‌شود، در حاشیه هدایت غربی در شهر مشهد واقع است. پارک حجاب مشهد با زیربنایی در حدود دوازده هکتار، برای بانوان مشهد و ایجاد تحرک بیشتر و ایجاد فضایی برای ورزش بانوان در شهر مشهد ساخته شد است. دوچرخه، اسکیت، لوازم ورزشی، زمین ورزش کودکان و بوفه از امکاناتی است که در این پارک وجود دارد. ورود آقایان به پارک حجاب تا ساعات غروب ممنوع است. 
آدرس: مشهد، بلوار خیام، بلوار هدایت غربی

بوستان پردیس قائم
این بوستان در شمال شهر مشهدواقع شده است. از امکانات و تاسیسات این بوستان می‌توان به آلاچیق‌های خانوادگی، بوفه، آب‌نمای موزیکال، آبشار مصنوعی و... اشاره نمود. وجود گونه‌های گیاهی متنوع شامل (رز، بنفشه، اسطوخدوس، کلم زمینی، یاس زرد و... ) همراه با درخت و درختچه‌های متنوع، در فضای داخلی پردیس قائم، طبیعت زیبایی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد