روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

فست فودها

فست فودها

فست فودها

پیتزا پونک
یکی از بهترین فست فود های مشهد پیتزا پونک می باشد .
پیتزا پونک دارای دو فضای مجزا ( باز و بسته ) می باشد.
در این رستوران انواع پیتزا و کنتاکی و ساندویچ سفارش گرفته میشود.
و به علت کیفیت غذا ها و نحوه سرویس دهی یکی از فست فودهای شلوغ مشهد محسوب میشود.
دارای پیک و طبق نظر مشتریان تحویل سریع
آدرس : مشهد -بلوار جانباز- بین جانباز۳ و ۵
‎ تلفن :۰۵۱۳۷۶۵۰۰۰۱     

 

فست فود کندز
فست فود کندز مشهد که در نزدیکی مرکز خرید پروما قرار گرفته است. فست فود کندز از ساعت ۱۲ الی ۳۰: ۱۵ و ۱۹ الی ۱ بامداد به مشتریان خود سرویس می‌دهد. شهرت فست فود کندز مشهد به پیتزاهای خوش طعم با کیفیت آن و همین طور مرغ کنتاکی است.  جای پارک ماشین کمی مشکل گیر می‌آید به خصوص در زمان‌های شلوغ از دیگر امکانات قابل ذکر  فست فود کندز وجود پیک رایگان و رزرو تلفنی است. 

آدرس: مشهد، میدان جانباز، جنب پروما

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۴۴۷۶۱

 

فست فود شبدیز
رستوران شبدیز یکی از فست فود‌های شهر مشهد می‌باشد و انواع پیتزا، ساندویچ، برگر را سرو می‌کند. رستوران شبدیز دارای پارکینگ بوده وساعت کاری رستوران شبدیز در بلوار هفت تیر از ۱۱ الی ۳۰: ۱۵ و ۱۸ الی ۲۴ می‌باشد. در فست فود شبدیز حتما پیتزا رست بیف و پیتزا جوجه کباب را تست کنید و اگر طرفدار طعم‌های تند هستید پیتزای مکزیکو فست فود شبدیز را فراموش نکنید.

آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۱۵

تلفن: ۰۵۱۳۸۶۶۶۶۶۶

 

فست فود پیتزا شب
 آدرس: مشهد, احمدآباد، نبش احمدآباد 9
 تلفن تماس و سفارش: کد 05۱ 38403087

 

فست فود پیتزا ساندویچ ونیز
 آدرس: مشهد, هاشمیه ۴۰، مقابل بوستان ایزدی
 تلفن تماس و سفارش: کد ۰۵۱ ۳۸۸۱۲۲۷۰

 

پیتزا بعلبکی (رستوران لیالی لبنانی)
رستوران لیالی لبنانی مشهد که به پیتزا بعلبکی مشهور است در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و خیلی زود به خاطر مهارت در پخت پیتزاهای خوشمزه و با کیفیتش و همچنین سرو انواع غذاهای عربیاش در شهر مشهد شناخته شد. یکی از ویژگی هایی که پیتزا بعلبکی را از دیگر فست فودها متمایز میکند این است که هیچ سوسیس و کالباس و سویایی در غذاهایش استفاده نمی شود.جالب است بدانید که می توانید مراحل صفر تا صد پخت غذایی را که سفارش داده اید در آنجا ببینید.
این رستوران دو شعبه دارد :
شعبه اول: مشهد -چهارراه شهدا، خیابان بعثت بین بعثت ۱و۳ – تلفن: ۰۵۱۳۲۲۴۴۰۰۳
شعبه دوم:مشهد -وکیل آباد ، نبش بلوار جلال آل احمد نرسیده به زیرگذر کوثر

 

فست فود مک من
اگر برای سپری کردن یک روز خوب، دیدار از طبیعت زیبای پارک وکیل آباد و گردش و تفریح یا خرید، راهی طرقبه و شاندیز مشهد شده اید .پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک دورهمی گرم و خوردن یک ساندویچ یا پیتزای با کیفیت، ممتاز و لذیذ، فست فود مک من است که یکی از بهترین فست فودهای جاده طرقبه-مشهد به شمار می رود. مک برگرها و پیتزاهای آن بسیار خوشمزه هستند و شما را از انتخابتان پشیمان نمی کند.
آدرس:مشهد ابتدای جاده طرقبه بین امام رضا ۵و۷ – تلفن: ۰۵۱۳۵۵۱۱۰۲۴

 

فست فود ۱*۲
همانطور که می دانید یکی از دلایلی که همه، خوردن غذاهای فست فودی را برای سلامتی مضر می دانند روغنی است که چندین بار برای سرخ کردن استفاده می شود. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به خوردن غذاهای رژیمی و سالم اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم که در سفر به مشهد سری به فست فود ۱*۲  بزنید. در اینجا هیچ روغنی استفاده نمی شود و غذاها کاملا بخارپز می شوند، به گفته مشتری های این فست فود، لازانیا، پیتزا پنجره ای و پیتزای رست بیف زعفرانی آن  خیلی خوشمزه است. 

آدرس: مشهد -ملک آباد، خیابان فرهاد، نبش فرهاد ۲۵ – تلفن: ۰۵۱۳۷۶۷۳۳۶۴

 

فست فود جام جم
این فست فود یکی از بهترین و بزرگترین فست فودهای مشهد است که به دلیل داشتن زمین بازی برای بچه ها، از دیگر فست فودها متمایز می شود. می توانید با انتخاب این فست فود با یک تیر دو نشان بزنید، هم از خوردن پیتزاها و غذاهای خوشمزه این فست فود لذت ببرید و هم کودکانتان در زمین بازی سرگرم شوند و انتظار کشیدن برای غذا آنها را کلافه نکند. طبق نظر مشتری های فست فود جام جم، پیتزای ایتالیایی و قارچ و پنیر آن عالی است.
آدرس: مشهد -بلوار وکیل آباد، کوثر شمالی۱ تقاطع دوم سمت راست – تلفن: ۰۵۱۳۸۸۲۲۲۲۰

 

فست فود پاچینو
در این فست فود، تنوع غذایی زیاد است بنابراین شما حق انتخاب زیادی دارید.گزینه های متنوعی از پیتزا، ساندویچ، پاستا، انواع سالاد، بشقاب داغ و کراکف پیش روی شماست. اما طبق نظر مشتری ها ساندویچ ها خوشمزه تر و لذیذ تر است.
آدرس:مشهد -فلسطین ۲۲ نبش چهارراه اول – تلفن: ۰۵۱۳۷۶۵۸۰۸۵

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد