روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

هزینه سفر به کیش

 هزینه سفر به کیش

هزینه سفر به کیش

 

 

جزیره زیبای کیش هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است که برای گذراندن تعطیلات و تفریح وخرید به این شهر سفر می کنند شما برای سفر به کیش می توانید از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس ، قطار وهواپیما استفاده کنید .اگر بخواهید با اتوبوس به کیش سفر کنید مقصد شما شهر بندرعباس است که از آنجا مجددأ سوار اتوبوس شده و پس از سه ساعت به بندر لنگه می رسید و از آنجا راهی جزیره می شوید . البته برای عزیمت به کیش از بندر چارک وآفتاب هم می توانید بروید .

سفر با قطار هم یکی دیگر از گزینه های پیش روی شماست که بازهم مقصد شما شهر بندرعباس است و از آنجا با اتوبوس به بندرهای لنگه و چارک رفته و مقصد نهایی که جزیره کیش است .

اما سفری راحت با حداقل زمان ، همان سفر هوایی است و چقدر خوب بود اگر با هزینه کمتری این سفر انجام می شد. ما فکر اینجا را هم کرده ایم و پیشنهاد ویژه ی ما اینست که شما با عضویت در شرکت توسعه سفر کیا کیش می توانید برای خرید بلیط هواپیما از ایر لاین طرف قرارداد شرکت تا 30٪ تخفیف بگیرید، چه از این بهتر ؟ پس فرصت را ازدست ندهید . همچنین مجموعه های گردشگری ، هتل ها و رستوران های طرف قرارداد شرکت توسعه سفرکیا کیش در صورت عضویت شما تا 30٪ تخفیف خواهد داشت .

 

سفرهای درون شهری کیش

کیش نگین خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است سالانه حدود یک میلیون گردشگر به کیش سفر میکنند و از وسایل نقلیه مختلفی برای رفت و آمد در سطح جزیره بهره می برند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم .

تاکسی

تاکسی اصلی ترین وسیله نقلیه عمومی در کیش است . تاکسی های کیش معمولا به دو رنگ سفید و زرد تقسیم میشوند که تاکسی های سفید ، تلفنی یا دربستی و تاکسی های زرد ، تاکسی خطی هستند و همیشه هم در دسترس می باشند . کرایه در جزیره کیش برای تعداد یک نفر تا 4 نفر (ظرفیت خودرو) یکسان میباشد.

مینی بوس

مینی بوس رانی در کیش دو خط مجزا دارد خط یک ۱۳ ایستگاه و خط دو ۴۲ ایستگاه دارد و بیشتر مکانهای اصلی جزیره را تحت پوش قرار می دهد که میتواند هزینه کمتری برای شما داشته باشد .

اجاره خودرو بدون راننده

با پیشرفت و توسعه ی جزیره شرکت های معتددی خودرو بدون راننده اجاره می دهند که اغلب خودروهای با کیفیت و بسیار لوکسی هستند و از نظر قیمتی متنوعند و مشتاقان وعلاقه مندان زیادی در بین شهروندان و گردشگران دارند . این خودرو ها اگر چه این مورد جزو سیستم حمل و نقل عمومی به شمار نمی رود اما با توجه به گسترش آن و فراگیر شدن لازم است تا معرفی شوند. اما شرکت توسعه سفرکیاکیش راهکاری برای این مهم اندیشیده است و آن اینکه شما با عضویت در سایت و استفاده از طرح اقامت‌رایگان می‌توانید در مدت اقامت در کیش از خودروهای در اختیار این شرکت استفاده کنید.

 

 

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد