روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ (به جز ایام تعطیل)

توصیه هایی برای سفر همراه با کودکان

توصیه هایی برای سفر همراه با کودکان

توصیه هایی برای سفر همراه با کودکان

 

۱-زمان حرکت قطار یا هواپیما را حتماً چک کنید و مطمئن شوید که تغییری نداشته باشد چون دیر رسیدن یا زود رسیدن به فرودگاه یا راه آهن با کودکان دردسرهای خاص خودش را دارد.

 

۲-ساک کوچک کودک و داروهای لازم همچون قرص ضد تهوع، شربت دل درد کودکان، قرص نعنائی و مقداری نبات به همراه داشته باشید. اگر کودک شما شیرخوار است یک فلاسک آبجوش، بطری آب‌ معدنی یک قوطی شیرخشک، پتوی کوچک سفر، پوشک و یک شیشه شیر اضافه لازمتان می‌شود.

 

۳-يک بسته‌ بهداشتي بايد تهيه کنيد؛ دستمال‌کاغذي، پنبه، محلول يا ژل ضدعفوني‌کننده و دستمال مرطوب را به اندازه‌ي کافي توي بسته‌تان قرار دهيد. دستمال‌هاي مرطوب خيلي مفيد هستند، چون نه تنها دست و صورت را پاک مي‌کنند بلکه غذاها و خوراکي‌ها را نيز از روي لباس پاک خواهند کرد.

 

۴-اسباب بازی کودکتان را فراموش نکنید چون خیلی جاها به دردتان می‌خورد و می‌تواند جلوی بهانه‌گیری کودک را گرفته و او را سرگرم کند.

 

۵-اگر با نوزاد شیرخوارتان سفر می‌کنید احتمال دارد بلند شدن یا فرود هواپیما موجب گوش درد شود برای جلوگیری از این مورد می‌توانید از پستانک یا شیشه شیر استفاده کنید چون مکیدن از گرفتگی گوش جلوگیری می‌کند.

 

۶-یادتان باشد اگر مقصد سفرتان آفتابی یا ساحلی است، کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب گیر، صندل و عینک آفتابی مناسب کودک حتماً به ‌همراه داشته باشید.

 

۷- در سفر چه زیارتی و چه سیاحتی ، برنامه‌ریزی کاملی برای مکانهایی که می‌خواهید به آنها سر بزنید داشته باشید تا هم به پارک‌ها و مراکز بازی کودکان برسید و هم به زیارت برسید و هم از فروشگاهها و جاهایی که مد نظر خودتان است بازدید داشته باشید تا تمام افراد خانواده از سفر لذت ببرند.

 

۸-برای جلوگیری از گم شدن کودک خود، در مکان‌های شلوغ بیشتر حواستان به کودکتان باشد و عکس جدیدی از فرزند دلبنتان داشته باشید که اگر گم شد برای پیدا کردنش از عکس کمک بگیرید و یا مشخصات محل اقامت و شماره تلفن های خودتان را بروی دستبندهای بیمارستانی بنویسید و در دست کودکتان قرار دهید.

 

۸-خوب نيست که مثل چمدان با کودک‌تان برخورد کنيد و تنها او را دنبال خودتان بکشانيد؛ سعي کنيد به خواسته‌هايش توجه کنيد و اجازه بدهيد به او نيز خوش بگذرد.

 

  سفر با کودکان می تواند سخت باشد اما اگر برنامه ریزی درست و مدیریت داشته باشید می توانید از آن لذت ببرید.

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد