روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ (به جز ایام تعطیل)

لوازم مورد نیاز در سفر به جزیره

لوازم مورد نیاز در سفر به جزیره

لوازم مورد نیاز در سفر به جزیره

کیش یکی از مناطق خاص و پر طرفدار در ایران است که از خیلی جهات مورد توجه قرار می گیرد. جزیره کیش به عنوان مقصدی توریستی شناخته می شود و جاذبه های فراوانی دارد.

یکی از مواردی که پیش از سفر دغدغه مسافران کیش است، بستن چمدان سفر می باشد. برخی از مسافران در هنگام بستن چمدان دچار استرس می شوند. کیش بخاطر اینکه مقصد ساحلی است، لازم است مواردی را هم برای رفتن به ساحل همراه خود داشته باشید.

ما در این مطلب این لیست را برایتان فراهم کرده ایم.

آنچه که در بستن چمدان سفر حائز اهمیت است؛ این است که شما تمام آنچه که در سفرتان لازم و ضروری است به همراه خود ببرید تا در مقصد هزینه اضافی پرداخت نکنید. البته نه به این معنی که کلی وسایل را بار کنید به طوری که حمل و جا به جایی آن سخت و طاقت فرسا باشد.

به طور کلی بهتر است که سبک سفر کنید و تمام آنچه که ضروری و لازم است را به همراه خود داشته باشید و نیازهای چند روزه سفرتان را در جایی که خانه تان نیست برآورده کند.

برای سفر به کیش چه چیزهایی ببرم؟

وسایلی که در سفرتان به کیش باید همراهتان باشد شامل: لباس خنک و سبک، عینک آفتابی، لوازم آرایشی و بهداشتی، داروها، شارژر گوشی موبایل و پاوربانک، جوراب، کفش راحتی و صندل، کیسه‌های نایلونی و زیپ ‌کیپ.

مسواک، خمیردندان، حوله، شامپو و صابون را می توانید در حمام اتاق خود پیدا کنید. در صورتی که در حمام اتاقتان نبود می توانید ازپذیرش هتل بخواهید تا این موارد را تأمین کند.

سشوار نیز یکی از وسایلی است که در جلوی آینه اتاق یا سرویس بهداشتی هست.

توجه به اینکه ممکن است مایعات در چمدان نشت کند را فراموش نکنید. برای این منظور می توانید این موارد را درون یک کیف کوچکتر و کیف را داخل کیسه ی نایلونی قرار دهید تا خطر نشت را به حداقل برسانید.

در سفر هوایی توجه داشته باشید که داروها، لوازم آرایشی بهداشتی ضروری و یا مدارک و وسایل ارزشمند خود را درون ساک دستی‌تان حمل کنید. حتما وسایل ارزشمندتان را در کیف دستی تان حمل کنید تا گم یا دزدیده نشود.

لوازمی که در تفریحات ساحلی لازم می شود:

کیف یا کوله ای جادار، اولین چیزی که برای رفتن به ساحل لازم دارید یک کیف مناسب و مقاوم است که تمام وسایلی که می خواهید به ساحل ببرید را درون آن جای دهید. البته بهتر است کیفتان چند جای مجزا داشته باشد تا دمپایی شنی و حوله خیس را درون آن جای دهید.

آنچه که درون کیف ساحلی تان باید جای دهید شامل حوله نازک سفری، کلاه آفتابی، ضد آفتاب، صندل یا دمپایی، لباس شنا، عینک شنا و عینک آفتابی،کرم ضد گزش و لباس ساحلی.

سایر مواردی که در ساحل ممکن است مورد نیازتان باشد؛ چتر کوچک ساحلی، بادگیر، لوازم بازی در سواحل و نوشیدنی مثل آب آشامیدنی خنک و یا آب میوه خنک همراه خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که لوازم دیجیتالی خود را یا به ساحل نبرید و یا اینکه از فروشگاه قاب ضد آب برای آنها تهیه کنید تا اتفاقی برای آن ها نیفتد.

نحوه چیدمان چمدان سفر

توجه داشته باشید که لباس های تا شده فضای زیادی را اشغال می کند و بهتر است لباس هایتان را لوله کنید.

ابتدا کفش هایتان را درون چمدان قرار دهید سپس لباس ها را روی کفش ها بگذارید. لباس‌ها باید مرتب، منظم و فشرده در کنار هم قرار داده شوند و به ترتیب لباس های ظریفتر روی دیگر لوازم چیده شوند.

برخی از هتل ها وسایل بازی کودک، مداد رنگی ، کتابهای نقاشی و حتی وسایل حمام کردن کودکان را در اختیار شما قرار می دهند.

 

علاوه برنکاتی که در مورد سفر به کیش ذکر شد ، مطالعه چندین نکته کاربردی بستن چمدان قبل از سفر را توصیه میکنیم برای این منظور اینجا را کلیک کنید.

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد