روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ (به جز ایام تعطیل)

غذا ، یک تجربه خوشمزه

غذا ، یک تجربه خوشمزه

غذا ، یک تجربه خوشمزه

"غذا" یکی از اصلی ترین نیازهای حیاتی انسان است که میتواند منشأ حیوانی یا گیاهی داشته باشد و برای رفع نیازگرسنگی یا لذت بردن مصرف شود.
در گذشته جمع آوری خوراک به شیوهٔ شکار یا چیدن میوه انجام میگرفت، ولی امروزه تهیه آن بیشتر با استفاده از مهارتهای کشاورزی، دامپروری، و ماهیگیری صورت میگیرد.
عادات غذایی در فرهنگهای گوناگون مختلف است. اکثر جوامع با توجه به آداب و رسومشان روشهای متفاوتی برای آشپزی و اولویتهای غذاییشان دارند. 
غذا خوردن برای بسیاری از ما به یک عادت و حتی الزام تبدیل شده اما نباید از این موضوع غافل شویم که باید از وعده های غذایی، به عنوان قسمت مهمی از زندگی روزمره لذت ببریم.

 یکی از رازهای زندگی شاد، جذب حداکثری شادی از محیط های اطراف مان است.

از بخش های جدایی ناپذیر زندگی روزمره ما غذا خوردن است و این بخش همیشگی و لاینفک زندگی در سفرحایز اهمیت بیشتری است . برای سفر کردن  دلایل و اهداف مختلفی وجود دارد. سفر کردن می‌تواند صرفا هدفی تفریحی داشته باشد یا برای زیارت یک مکان مقدس صورت گیرد و حتی برای انجام امور کاری باشد. حال تصور کنید هدف از سفر، تجربه‌ی طعم‌ها و غذاهای مقصد مورد نظر باشد.

به این ترتیب میتوانیم غذا خوردن را که تنها به یک عادت روزانه برای مان تبدیل شده است، به عنوان یک تجربه جدید تبدیل کنیم و احساس شادی را در زندگی خود بالا ببریم، چرا که مطالعات بسیار زیادی تاکنون ثابت کرده اند که شاد بودن و شاد زیستن عامل بازدارنده بسیاری از مشکلات و بیماری های روحی و جسمی است.    


پس با ما همراه باشید تا با غذاهای جوامع مختلف آشنا شوید.
 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد