روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

تفریحات آبی

تفریحات آبی

تفریحات آبی

تفریحات آبی
اگر به تفریحات آبی علاقه مندید، در کیش میتوانید به گزینه های متنوعی، از آب چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی، دسترسی داشته باشید.  اما اگر علاقه ای به این قبیل هیجانات ندارید، می توانید از لذت قایق سواری با قایق های کف شیشه ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را تجربه کنید.

شاتل
شاتل یک تفریح مهیج آبی است که به وسیله یک تیوب است که آن را با بندهای مخصوص به قایق می بندند. یک یا چند نفر روی این تیوپ می نشینند و روی آب کشیده می‌شود. سرعت بالای قایق باعث تکان شاتل می شود و هیجان این تفریح را افزایش می دهد. اگر بخواهید می توانید درخواست کنید که حین شاتل سواری شما را به درون آب پرتاب کنند.

بنانا
بنانا شباهت زیادی به شاتل دارد؛ اما تیوپ آن شبیه موز است و به همین دلیل به این نام خوانده می شود. سوار بر این تیوپ شده و قایق تندرو شما را می‌کشد. بالا و پایین رفتن روی دریا هیجان خاصی را برای تان به ارمغان می آورد. برای استفاده از این وسیله باید حداقل ۴ نفر باشید.

پاراسل
پاراسل لذتی که همراه با هیجان و ترس است، پاراسل نوعی از چتر بازی است که سوار آن می شوید و به وسیله طنابی که پاراسل را به قایق موتوری وصل میکند، کشیده می شوید و کم کم به پرواز در می آیید و حتی گاهی اوقات تا ارتفاع ۳۰۰ متری از سطح دریا اوج می گیرید. در ابتدا که شما سوار پاراسل می‌شوید نوعی ترس و هیجان برای شما ایجاد می شود اما با اوج گرفتن و بالا رفتن این هیجان و ترس به آرامشی وصف نشدنی تبدیل می شود. پاراسل ها بسته به تعداد نفرات به سه دسته یک نفره، دونفره و سه نفره تقسیم می شوند. البته ناگفته نماند که لذت پاراسل سواری به چند نفره بودنش است.

کیبل اسکی (اسکی روی آب)

کشور ایران در زمینه کیبل اسکی (اسکی روی آب) یکی از مطرح ترین کشورهای دنیا است،جالب است بدانید بزرگ ترین سایت کیبل اسکی دنیا در جزیره کیش قرار دارد. همچنین اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه متعلق به جزیره کیش است. این سایت اسکی در یکی از زیباترین نقاط ساحل کیش با درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی، با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و امکانات پارکینگ نیز برای آن وجود دارد. این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، محدود به سن خاصی نیست و همه سنین می توانند از آن لذت کافی را ببرند. 

فلای بورد
فلای بورد نوعی وسیله ورزشی-تفریحیِ آبی است که به افراد اجازه می دهد در بالای سطح آب تا ارتفاع ۱۲ متر آزادانه به پرواز در آیند. این وسیله با شیلنگ ۱۸ متری به جت اسکی متصل می شود تا این وسیله نیروی محرکه لازم را به نازل هایی منتقل کند که در زیر تخته فلای بورد قرار گرفته اند. 

اسکوتر زیر دریایی
یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش اسکوتر زیردریایی است. این دستگاه امکان تجربه غواصی را برای همه افراد فراهم نموده است و بدون اینکه فرد نیازی به تجربه ی غواصی داشته باشید می توانید به راحتی از این دستگاه بدون نیاز به حمل وسایل غواصی و یا گواهینامه های مربوطه و حتی بدون بلد بودن شنا در آب استفاده می شود.

جت اسکی
اگر به دنبال گشت و گذار در آب با سرعت و هیجان بالا هستید حتما جت اسکی را در فهرست تفریحات خود در کیش قرار دهید. این وسیله لحظات هیجان انگیزی را برای شما خلق می کند و ظرفیت آن نهایتا دو نفر است.

کایت بوردینگ
کایت‌ بوردینگ از تلفیق اسکی روی آب و پاراگلادینگ شکل گرفته است. در این ورزش از نیروی کشش کایت برای اسکی روی سطح آب بهره می برند. معمولا امکانات این تفریح را به کسانی ارایه می دهند که آمادگی جسمانی کافی دارند و قبلا تجربه این فعالیت و مشابه آن را داشته اند.

بیگ بال
توپ هایی هستند که از ارتفاع قل می خورند و پایین می آیند و درون بیگ بال ها بروید به ساحل مرجان بروید و در بازه زمانی صبح تا ساعات پایانی شب از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که به هنگام گرمی هوا به ویژه ساعات میانی روز این تفریح به کسی ارایه نمی شود. بیگ بال نیز جز پرطرفدارترین ورزش های آبی در کیش است.
گلایدر
پرواز با گلایدر فرصتی است برای تجربه هیجان انگیز پرواز که به علاقمندان این امکان را میدهد تا زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا کرده و لذت ببرند.

مسیر دوچرخه سواری
مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی ترین و خوش منظره ترین مسیرهای دوچرخه سواری کشورمان است. در سرتاسر این مسیر ۷۵ کیلومتری، هیچ ماشینی جلوی راه تان نخواهد بود و می توانید با خیال راحت هرجا که دلتان خواست ترمز کنید و از آب های نیلگون خلیج فارس عکس های هنری بگیرید. می توانید از ایستگاه های مخصوصی که در نقاط مختلف جزیره گذاشته شده است دوچرخه کرایه کنید. سه چرخه، دوچرخه دونفره و اسکوتر نیز برای کرایه وجود دارند که میتوانید ساعتی یا روزانه کرایه شان کنید.

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ در واقع ورزشی است که شخص با محافظ و همچنین یک طناب فنر دار از ارتفاع زیاد به سمت زمین می پرد، البته فرد هیچ برخوردی با زمین نمی کند و با نزدیک شدن به زمین به وسیله طناب ثابت مانده و بین زمین و آسمان معلق می ماند. بانجی جامپینگ کیش در کنار دریا و در مجاورت مراکز خرید و رستوران های معروف کیش قرار گرفته است. آدرس دقیق بانجی جامپینگ جزیره کیش در مرکز جزیره، میدان المپیک و در مجاورت شهر زیرزمینی کاریز است.

مجموعه ورزشی مریم
مجموعه ورزشی مریم سعی کرده تا همه امکانات ورزشی و مفرح را با قیمتی مناسب در یک مجموعه جمع آوری کند.  مثل بولینگ، میز بیلیارد، بدنسازی، جکوزی، دنیای بازی و رستوران 

 

غذا دادن به ماهی ها

يکی از تفريحات مسافران کيش غذا دادن به ماهيهای جزيره ميباشد. در محل اسکله تفريحی يا اسکله پارک مرجان يا هرجای ساحل کيش کافی است چند تيکه نان در آب بياندازيد تا انواع و اقسام ماهی های رنگارنگ را دور خود ببينيد. كمتر نقاطى را در دنيا می توان يافت كه از لحاظ طبيعى اين قدر ديدنى باشند. كف دريا به دليل شفافيت و زلالى آب تا عمق چند مترى قابل مشاهده است و به صورت آكواريوم طبيعى درآمده است.

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد