روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

رستوران ها

رستوران ها

رستوران ها

رستوران کوه نور
رستوران کوه نور کیش یک رستوران با دکور داخلی از سنگ و صخره که بسیارجالب است. نورپردازی خاص این رستوران در شب، منظره‌ای رویایی را به وجود می‌آورد. در منوی این رستوران، غذایی هست به اسم بروشه فرانسوی که زبانزد همه است و در کل، منوی رستوران کوه نور کیش طوری تنظیم شده که تمام سلیقه‌های غذایی را جوابگو باشد. موسیقی زنده و کافی شاپ از امکانات این رستوران است .
آدرس: میدان امیرکبیر، رو‌به‌روی دانشگاه کیش
تلفن: 0764424808

 

رستوران میرمهنا
رستوران میر مهنای کیش، یکی از رستوران‌های خوب و شناخته شده‌ی جزیره‌ی کیش است وانواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند.
آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی
تلفن: 07644422855

 

رستوران فودلند کیش
در رستوران فودلند کیش هدف اصلی از تأسیس رستوران فودلند، ارائه‌ی غذای با کیفیت، متنوع و با استاندارد بین‌المللی، جهت خدمت رسانی می‌باشد. تنوع غذایی این رستوران در جزیره‌ی کیش و شاید کل کشور منحصر به فرد بوده وبه راستی این مجموعه اولین رستورانی است که معنای یک فود کورت واقعی را برای مهمانان خود ترسیم می‌کند. در فضای رستوران فودلند کیش، دو کافی شاپ مجزا نیز وجود دارد، یک کافی شاپ مدرن جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای است .
آدرس: مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین‌المللی مرجان
تلفن: 07644466333

 

 

رستوران شاندیز صفدری
یکی از رستوران‌های خوب دیگر جزیره‌ی کیش، رستوران شاندیز صفدری کیش با غذاهای ایرانی است. انواع کباب‌ها و چلو ماهیچه در منوی این رستوران دیده می‌شود. کیفیت عالی غذاهای این رستوران دلیل معروفیت و شلوغی همیشگی اینجاست. در ضمن، شب‌ها در این رستوران موسیقی زنده برای مهمان‌ها برقرار است.
آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور
تلفن: 09020098076

 

رستوران سنتی پوریا
یکی از رستوران‌های معروف و گران ‌قیمت کیش ،رستوران سنتی پوریا است که در میان گردشگران و مردم بومی بسیار طرفدار دارد. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای اصیل ایرانی و خاورمیانه بوده که با بهترین طعم و کیفیت به دست مشتریان می‌رسد.از امکانات این رستوران می‌توان به فضای بازی مخصوص کودکان، پارکینگ و موسیقی زنده اشاره کرد.
آدرس: میدان پردیس، هتل پارمیس کیش
تلفن: 09347682096

 

کافه رستوران پارمیس پلاس
اگر به دنبال محيطي آرام هستيدكه ساعات استراحت خود را در آن سپري كنيد حتماً به کافه رستوران پارمیس پلاس کیش سری بزنيد. این رستوران فقط لذت بردن شما از جزيره كيش را ملاك سرويس‌دهی‌اش قرار داده است.
آدرس: میدان پردیس، هتل پارمیس
تلفن: 09347695669

 

رستوران رویال استار
یکی از بهترین رستوران های جزیره که هم برای ساکنین و هم برای مسافرین سرویس‌دهی بی‌نظیری دارد، رستوران رویال استار کیش است. طراحی داخلی سالن و کیفیت غذاهای این رستوران کم‌نظیر است. به خصوص بشقاب غذاهای دریایی‌اش را بهتر است امتحان کنید.
آدرس: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم
تلفن: 07644454071

 

رستوران خانه سوخاری
رستوران خانه سوخاری کیش در نوار رستوران‌های پشت بازار بزرگ مروارید (ایوان مروارید) قرار گرفته است و انواع مرغ سوخاری کنتاکی، پیتزا، ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا را عرضه می‌کند. این رستوران گزینه‌ی مناسبی به لحاظ کیفی و قیمت است. از میان غذاهای این رستوران، مرغ دابل‌دان و انواع پیتزاها بسیار محبوب هستند.
آدرس: ایوان مروارید
تلفن: 07644458485

 

رستوران پدیده کیش
رستوران پدیده‌ شاندیز کیش یکی از باشکوه‌ترین رستوران های کیش محسوب می‌شود که غذاهای لذیذ آن معروف است. غذاهای متنوع و با کیفیت، محیط زیبا و خانوادگی و کامل‌ترین سرویس دهی توسط پرسنل با اخلاق رستوران، محبوبیت آن را دو چندان کرده است. یکی دیگر از مواردی که این رستوران را به پدیده‌ی کیش معروف کرده است این است که رستوران، در ارتفاع ۴۲ متری از سطح زمین ساخته شده و کف آن، تماما از شیشه‌ی زخیم و نشکن است.
آدرس: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب
تلفن: ۰۷۶۴۴۴۷۱۰۶۸

 

رستوران پایاب کیش
در حوالی مجموعه ورزشی المپیک واقع شده و قسمتی از مجموعه‌ی تاریخی پایاب کیش محسوب می‌شود (سرزمینی زیرزمینی با نام پای آب که در گذشته محلی زیرزمینی برای تأمین آب مورد نیاز اهالی بومی جزیره بوده است) وبه‌لطف موسیقی زنده و سنتی، فواره‌ها و جوی‌های آب روان در محیطش یکی از رستوران‌های موزیکال و جذاب این جزیره است که غذا خوردن در این رستوران  به شدت توصیه می‌شود. علاوه‌براین چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد که آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. غذاهای خوشمزه‌ای در این رستوران سرو می‌شود که عمده‌ی تمرکز آن‌ها بر غذاهای اصیل ایرانی مثل قرمه سبزی و قیمه و انواع کباب‌ها و دیزی و آبگوشت است.
امکانات: اینترنت بی‌سیم، ارسال رایگان غذا، زمین بازی کودکان، رزرو تلفنی میز غذا، سرو صبحانه، پارکینگ اختصاصی و رزرو میز برای مراسمات.
تلفن: ۳۶۳۸ ۴۴۴۲
آدرس: میدان المپیک- خیابان المپیک

 

رستوران سنتی بابا قدرت
 با فضایی زیبا که تلفیقی از سنتی و مدرن است، با موسیقی زنده و غذاهای ایرانی و در منوی کامل رستوران بابا قدرت کیش می‌توان از انواع کباب (سلطانی، بختیاری، برگ، فیله، برگ شترمرغ، شیشلیک، بناب، ترش و لقمه زعفرانی)، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بدون استخوان، گردن گوسفند، ماهیچه، بشقاب سنتی مجلل، بشقاب دریایی مجلل، زرشک پلو با مرغ، دیزی، ماهی ، انواع نوشیدنی‌های خنک ، بیش از ۱۰ نوع سالاد، سوپ و میز اردو سفارش داد.
وجود پارکینگ اختصاصی و رایگان، اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان و نوازندگان معروف و مطرح کیش و اینترنت بدون سیم در فضایی کاملاً رویایی با طراحی و دکوراسیون شیک و مجلل، محیطی بزرگ،خدمات عالی و سریع کارکنان، ارزش قیمت بالای آن را دارد.
تلفن:۰۷۶۴۴۴۶۷۷۰۰
آدرس: جزیره کیش- خیابان رودکی- طبقه زیرین هتل پارمیدا

 

رستوران شاندیز آبشار
 در پارک آبشار قرار دارد که همین امر فضای زیبا و چشم‌نوازی را فراهم آورده است. این رستوران با ظرفیت حدود ۳۰۰ نفر، سلف سرویس بوده و غذاهای ایرانی سرو می‌کند. از امکانات رستوران شاندیز آبشار اینترنت بی‌سیم و رزرو میز برای مراسم است. این رستوران در نزدیکی مجسمه پنگوئن، هتل ارم و هتل داریوش قرار دارد و از ساعت ۱۲ ظهر تا آخر شب با موسیقی زنده، غذاهای لذیذ و باکیفیت پذیرای مهمانان عزیز است.
تلفن: ۴۰۰۰ ۶۸ ۷۶ ۰۹۳۴- ۲۰۰ ۴۴۴۱
آدرس: پارک آبشار- نبش مجسمه پنگوئن

 

رستوران دیدنی‌ها
منوی رستوران دیدنی‌ها شامل غذاهای ایرانی است. دراصل همان رستوران هتل دیدنی‌های کیش است که در طبقه همکف و محوطه این هتل قرار گرفته است. قسمت روباز رستوران که در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته است، در قسمت سرپوشیده میزهای مدرن چیده شده‌ که برای پوشش بهتر سکوی اجرای موسیقی به صورت ردیفی در کنار هم قرار گرفته‌اند. امکان استفاده از اینترنت بی‌سیم رایگان در این رستوران برای مهمانان فراهم شده است.
در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی شامل کباب‌ها و خورش‌ها و انواع غذاهای دریایی، انواع سالاد، ترشی و نوشیدنی به‌چشم می‌خورد. همچنین قسمتی از رستوران به کافی شاپ اختصاص دارد که با منوی کیک و نوشیدنی پذیرای مهمانان خواهد بود. ساعت کاری رستوران از ۱۳ تا ۱۶ برای ناهار و ۱۹ تا یک بامداد برای شام در نظر گرفته شده و ساعت اجرای موسیقی زنده نیز از ۲۱ الی یک بامداد است.
تلفن:۰۹۳۴۷۶۸۴۴۸۱
آدرس: جاده جهان کیش، بعد از بازار مرجان، نزدیک برج‌های دوقلو کیش، هتل دیدنی‌ها کیش

 

نهنگ سفید
علت نام‌گذاری این رستوران معماری آن است که به شکل یک نهنگ سفید است. رستوران نهنگ سفید در کنار دریا واقع شده و منظره بسیار زیبایی دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی توسط آشپزهایی ماهر طبخ می‌شود که طعم لذیذی دارند.در این رستوران برای دیدن موسیقی زنده بدون غذا باید مبلغ اندکی پول پرداخت کنید.
تلفن:۰۷۶۴۷۶۹۳۷۵۴
آدرس: میدان سنایی- پشت هتل فارابی و بازار مریم

 

رستوران خاطره
 در طبقه بالای ایرانویچ قرار دارد. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است. غذاهای خوشمزه این رستوران نسبت به فضا و سالن رستوران برتری دارد. ساعت کار رستوران از حدود ظهر تا شب است. در این رستوران موسیقی زنده اجرا نمی‌شود، ولی امکاناتی از قبیل اینترنت بی سیم و امکان رزرو میز و ارسال رایگان دارد. 
تلفن:۴۴۴۲۴۹۸۴
آدرس: مرکز شهر، طبقه بالای ایرانویچ

 

رستوران عمو اکبر
 عرضه‌کننده غذاهای ایرانی و دریایی است .این رستوران در مجتمع حافظیه کیش قرار دارد و انواع غذاهای دریایی را سرو می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین قلیه ماهی را تجربه کنید، حتماً به رستوران عمو اکبر سر بزنید. علاوه‌بر غذای دریایی این رستوران، استیک، کباب و شنیسل آن هم بسیار معروف است. 
تلفن:۰۷۶۴۴۴۲۴۳۹۶
آدرس: بلوار فردوسی- روبروی بازار پانیذ- مجتمع حافظ

 

رستوران کوه سنگی
دارای نمایی زیبا و فضایی کاملاً سنتی با نمای سنگی است. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی از جمله دیزی سنگی، کباب، میرزاقاسمی و غیره است. این رستوران سنتی دارای ۲ فضای بسته و باز است که فضای باز آن شامل تخت‌های سنتی می‌شود که لابه‌لای صخره‌های سنگی و گیاهان به زیبایی چیده شده  است و همچنین یک حوض آب کوچک نیز دارد. اما فضای بسته‌ی آن کاملاً شبیه به یک غار است که می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را برایتان رقم بزند. رستوران کوه سنگی از ساعت دوازده ظهر الی یک بامداد آماده پذیرایی از مهمان است .
تلفن:۰۷۶۴۴۴۵۶۷۶۴
آدرس:روبروی بازار پردیس- واحد ۴۴

 

رویال استار
از ویژگی‌های رستوران رویال استار غذاهای خوشمزه، دکوراسیون زیبا و برخورد مؤدبانه کارکنان است. رویال استار کیش یک رستوران ایرانی-فرنگی است. باکیفیت بالای غذاها و دکوراسیون متفاوتی که داشته، توانسته رضایت مردم را به‌دست آورد و آوازه‌ی آن نه‌تنها در کیش،‌ بلکه در ایران بپیچد.رویال استار کیش همه روزه از ساعت دوازده ظهر آغاز به کار کرده و تا ساعت یک بامداد، از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.علاوه‌بر غذاهای ایرانی نظیر کباب‌های مخصوص و خورش‌های لذیذ، غذاهای فرنگی و فست فود نیز سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند از کافی شاپ این مجموعه نیز استفاده کنند.
تلفن:۰۷۶۴۴۴۵۴۰۷۱
آدرس: شهرک صدف- فاز یک- خیابان خراسان- طبقه سوم مجتمع خدماتی بساک

 

فودکورت دامون
فضای سبز و تراس رو به دریا این فود کورت را بسیار جذاب کرده است. فود کورت دامون کیش یک غرفه غذای ایرانی به همراه ده غرفه غذای فرنگی دارد که همواره مشغول طبخ انواع غذاهای هندی، چینی، ایتالیایی، فرانسوی، مکزیکی و بسیاری دیگر است. شهرت این فود کورت به‌حدی است که شب‌ها به‌سختی بتوان میز خالی پیدا کرد، پس ترجیحاً برای صرف صبحانه یا ناهار به این محل عالی سر بزنید. تراس این مجموعه علاوه‌بر منظره رو به دریا و معماری مخصوص به خود، با رنگ‌بندی‌های زیبا تزئین شده است. همچنین در تمامی نقاط آن می‌توانید شاهد گلدان‌هایی از زیباترین و خاص‌ترین نوع گل‌ها باشید که فضای تراس را بسیار رمانتیک و شکیل کرده‌اند.
تلفن:۰۷۶۴۴۴۵۹۷۳۵
آدرس: خیابان وصال- مرکز خرید دامون

 

خانه اسپاگتی 
یکی دیگر از رستوران‌های کیش خانه اسپاگتی است که انواع اسپاگتی‌ها، غذاهای ایتالیایی، لازنیا، استیک و... را سرو می‌کند. این محل ازلحاظ ساختار و شکل ظاهری به‌شکل کوه طراحی شده است و در محیطی دنج و آرام از گردشگران داخلی و خارجی پذیرایی می‌کند.
آدرس: هتل پارمیس، طبقه زیرین

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد