روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

کیش کارت توسعه سفر ( وام کمک هزینه سفر )

  • خانه
  • خدمات
  • کیش کارت توسعه سفر ( وام کمک هزینه سفر )

طرح ملی کیش کارت توسعه سفر ( وام سفر )

معرفی کلی :
کیش کارت توسعه سفر کارت مجازی بانکی است که توسط بانک عامل با مبالغ ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان به صورت وام کم بهره شارژ می گردد و دراختیار متقاضیان در سراسر کشور چه خصوصی چه دولتی قرار می گیرد و صرفا جهت هزینه سفر به شهر های مشهد مقدس, جزیره زیبای کیش ، شیراز ، اصفهان و عتبات عالیات فعال می باشد.

لازم به ذکر است چنانچه متقاضی دریافت کیش کارت ، پرسنل ادارات دولتی نباشد میتواند با تامین تضامین مورد تایید بانک از این وام استفاده نماید .
 
نحوه اختصاص کارت به ارگان ها :
ارگان ها و سازمان های بزرگ کشور می توانند با عقد تفاهم نامه سه جانبه بین بانک عامل ، شرکت توسعه سفر کیش و ارگان مربوطه کارت مذکور را به واسطه واحد رفاهی آن سازمان به پرسنل خود تخصیص دهند .
 
شیوه صدور کارت :
متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت به آدرس www.tskish.ir و ثبت نام برای دریافت توسعه کارت یا همان عضویت شرکت اقدام نموده و سپس با هماهنگی شرکت توسعه سفر به یکی از شعب بانک عامل جهت تشکیل پرونده مراجعه نمایند .


 باز پرداخت وام :
باز پرداخت این وام به صورت ۱۲ و ۲۴ ماهه می باشد که اقساط آن با بهره کم توسط بانک عامل محاسبه می گردد .

روش اخذ وام :

ابتدا متقاضیان می بایست عضو باشگاه توسعه سفر کیا کیش شده و سپس لیست اسامی اعضا از طریق شرکت هر هفته به بانک اعلام می شود.

اعضا به نزدیکترین شعبه بانک برای افتتاح حساب و دریافت وام خود مراجعه مینماید.

بانک وام عضو متقاضی را پس از اعتبار سنجی و تایید آن ، پرداخت می نماید.

لازم به ذکر است که این وام به کارت متقاضی که آفلاین میباشد، واریز می گردد و در صورت خرید بلیط و هتل در مقاصد قید شده آنلاین میشود.

یادآور میشویم 

وام کمک هزینه سفر ( کیش کارت توسعه سفر) فقط جهت استفاده از تورهای شرکت توسعه سفر و خرید از مراکز طرف قرارداد میباشد 

و قابل برداشت و هزینه در سایر موارد نمیباشد.


نحوه مشاهده توسعه کارت  :
کلیه وام گیرندگان می توانند از طریق وبسایت شرکت توسعه سفر به پنل کاربری خود وارد شده و توسعه کارت خود را مشاهده نمایند .شایان ذکر است که مدت زمان استفاده از طرح کیش کارت توسعه سفر 12 ماه می باشد.

 

اشتغال زایی طرح :
در این طرح به طور مستقیم ۱۲۰ نفر نیروی اجرائی از فارغ التحصیلان  گردشگری و هتلداری دانشگاه های کشور جذب خواهند شد و گروه مدیریتی شرکت توسعه سفر با توجه به بهره گیری از به روز ترین مکانیزم های مدیریتی و مسائل سختگیرانه در ارائه خدمات به میهمان آموزش های تکمیلی و اجرائی مورد نظر خودرا برگزار خواهد نمود تا بتوانیم پاسخگو نیاز میهمانان باشیم و ما امیدواریم با بهره گیری از دانش بهره وری در مدیریت منابع به زودی تعداد پرسنل خودرا به ۲۰۰ نفر افزایش دهیم .



ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد