روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

5 راهکار برای لذت بردن از غذا

5 راهکار برای لذت بردن از غذا

5 راهکار برای لذت بردن از غذا


1- ظاهر زیبای غذا

به عنوان مثال، روی پلو ساده را با یک قاشق زعفران طرح دهید و سعی کنید هر بار با خلاقیت خود از طراحی جدید استفاده کنید. اگر غذاهای مختلفی از قبیل استیک تهیه کرده باشید، از سبزیجات رنگارنگ مانند هویج، سیب زمینی، گوجه فرنگی، ذرت و … استفاده کنید.
2- تمیزی میز غذا
سعی کنید از یک مدل ظرف استفاده کنید. طراحی قاشق و چنگال شما یکی باشد. اگر ظروف شما طراحی شده است، از رومیزی ساده خود استفاده کنید.

3- چاشنی های مفید
غذاهایتان را با انواع چاشنیهای اشتها آور مانند ماست، سالاد، زیتون و غیره تهیه کنید.با یک نوآوری کوچک، می توانید سالاد را برای هر روز هفته آماده کنید که منبع خوبی از ویتامین ها هستند، یک کاسه ساده از ماست با نعنا درست کنید. سالاد شیرازی برای غذای بزرگ و سنگین و سالاد کلم برای میان وعده های سبک.آبمیوه های فصل مانند آب پرتقال، شربت آب لیمو و … جایگزین جذاب برای انواع نوشیدنی های موجود در بازار است.

4- تغییر عادات

 جمعه ها، زمانی که همه اعضای خانواده هستند، از اتاق نشیمن به جای میز ناهار خوری استفاده کنید.
هنگام غذا خوردن در مورد غذاهای خوشمزه و خاطرات خوب صحبت کنید.

5- غذا در رستوران
اهمیت رفتن به رستوران را نادیده نگیرید. رفتن به رستوران یک یا دو بار در ماه یک تجربه لذت بخش است.
 
در حال حاضر مطالعات نشان داده بسیاری از افراد، به ویژه میانسالان، در تنهایی خود چیزی نمی خورند، در حالی که “خوردن با لذت” در این افراد می تواند در افزایش کیفیت زندگی موثرباشد. خوردن تنها می تواند با افسردگی و از دست دادن اشتها در میانسالان همراه باشد. متخصصان ژاپنی در مطالعه ای که بر روی تعدادی از افراد میانسال انجام شده بود متوجه شدند که این افراد غذای بیشتری را در برابر آینه می خورند. به گفته کارشناسان، این روش می تواند عادات غذا خوردن و کیفیت زندگی افراد سالخورده را بالا ببرد.

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد