روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

حفظ سلامتی با سفر

حفظ سلامتی با سفر

حفظ سلامتی با سفر

از قدیم الایام سفارش مسافرت توسط بزرگان دین و دانشمندان نشان دهنده ی اهمیت این عمل برای تکامل انسان بوده و هست. مسافرت علاوه بر اینکه نگاه و منش انسان را نسبت به زندگی و جامعه بهبود میبخشد باعث ایجاد آرامش (به سبب ایجاد نگاه عمیق تر) هم میشود.

سفر علاوه بر ایجاد نشاط در اشخاص و فوایدی اجتماعی که ذکر شد می تواند از لحاظ فردی نیز سبب بالاتر رفتن اعتماد به نفس، عزت نفس، بهبود شخصیت، ایجاد انگیزه، خودشناسی، کاهش تنش های داخلی اشخاص شده و این خود نقشی درمانی خوبی دارد

سفر تاثیر زیادی بر روی سلامت جسمانی دارد .

کمک به تقویت واکنش های ایمنی در برابر باکتری ها، ویروس ها و دیگر موارد است .کاهش خطر بیماری قلبی ، بهبود کیفیت خواب ، تامین ویتامین D ، احساس آرامش و کاهش اضطراب ، افزایش فعالیت بدنی و جذب اکسیژن بیشتر از فواید سفر هستند.

تاثیرات سفر تنها بر جسم نیست؛ بلکه شاید بتوان تاثیرات سفر بر روح و ذهن را عمیق‌تر از تاثیرات آن بر جسم دانست.خلاقیت، اعتماد به نفس، قدرت در حل مشکلات، تواضع، پذیرش، هوش، خودسازی، شجاعت، شادی، پیشرفت، صبر، سازگاری و … را می توان ازین دسته تاثیرات نام برد.

پیشنهاد ما اینست در مرحله ی اول سفر داخل کشور خودمان و دیدن شهرها و روستاها و مکان های تاریخی و باستانی که خوشبختانه بسیار زیاد هم هستند و در مرحله ی بعد در صورت داشتن توان مالی دیدن کشور های دور و نزدیک را در اولین فرصت امتحان کنید.

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد