روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

مراکز خرید

مراکز خرید

مراکز خرید

بازار پردیس ۱
این بازار دو طبقه بیش از ۲۰۰ واحد تجاری دارد و انواع مختلفی از پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن های همراه، کیف و کفش، ساعت، سیستم های کامپیوتری و ... در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید البته بیشتر برای خرید ست های مختلف ورزشی در کیش معروف است. در کنار اینها چند دفتر مسافرتی، شعب بانک های مختلف، یک رستوران، یک چایخانه، یک کافی شاپ و کافی نت به مشتریان بازار پردیس یک خدمات رسانی می کنند. 
 آدرس : کیش، بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، مرکز خرید پردیس ۱

بازار پردیس ۲
اکثر نمایندگی های معتبر لوازم خانگی، کفش و پوشاک، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی در این مرکز خرید حضور دارند و به مشتریان خود خدمات ارایه می کنند. بازار پردیس دو به هشت دستگاه پله برقی، هفت دستگاه آسانسور معمولی، دو دستگاه آسانسور شیشه ای و یک پیاده راه متحرک مجهز است و با وجود رستوران ها و کافی شاپ های متعدد فضای مناسبی برای خرید و گشت و گذار محسوب می شود. از جمله جذابیت های این بازار تزیین فضای داخلی آن با انواع گیاهان طبیعی، نخل های بلند، یک دستگاه لنج ماهیگیری و یک دستگاه هواپیمای غیر نظامی است .
 آدرس : کیش، بلوار خیام، میدان پردیس، بازار پردیس ۲

مرکز خرید دامون
مرکز خرید دامون از مجتمع های تجاری مشهور کیش است  و به دلیل فودکورتی که بر روی سقف این مرکز خرید به زیبایی طراحی شده، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این مرکز خرید ۹۸ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی دارد و در آن انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لب تاپ و کامپیوتر و ... به فروش می رسد. و در طبقه دوم این مرکز خرید یک پیست اسکیت روی یخ وجود دارد که می توانید در آن اوقات خوشی را تجربه کنید. در کنار این ها، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، رستوران فرانسوی، یک پیانو، سوپرمارکت ۲۴ ساعته و ... تجربه شما از خرید و گشت در این مجتمع را جذاب تر می کند. 
آدرس : کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

مرکز تجاری کیش
این مرکز خرید ۴ طبقه و ۴۷۹ مغازه دارد و به محلی برای تجمع مغازه های مختلف عرضه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه ای تبدیل شده است. در کنار اینها شما می توانید در مرکز خرید کیش به خدماتی مانند آژانس مسافرتی، آژانس املاک، چندین کافی شاپ و فست فود و یک رستوران گردان دسترسی داشته باشید. همچنین هر شب راس ساعت ۲۲:۰۰ در این مرکز خرید مراسم قرعه کشی با برنامه های شاد و اهدای جوایز برگزار می شود. 
آدرس : کیش، خیابان فردوسی، مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید مروارید
بازار مروارید کیش دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با نام های جاذبه های باستانی ایران مانند پاسارگاد، پرسپولیس و ... شناخته می شود. در این بازارچه ها می توانید به اجناس مختلفی مانند انواع وسایل آشپزخانه، لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، پوشاک مردانه و زنانه، بلورجات، لوازم ورزشی، اسباب بازی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، ساعت و... دسترسی پیدا کنید. در کنار اینها، اجرای زنده موسیقی شبانه و قرعه کشی بین خریداران جذابیت خرید در این مرکز را برای گردشگران و مشتریان بیشتر می کند. 
 آدرس : کیش، بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید

رویال مال
رویا مال ۵ طبقه دارد که دو طبقه آن به ۷۶ واحد تجاری، دو طبقه آن به ۵۴ واحد اداری و طبقه آخر آن رستوران است. در این مرکز تجاری می توانید به برندهای معتبری مانند بنتون، اپل، ماوی دلونگی، سامسونگ، ال جی، گریماس، تامی هایلفیگر، کنوود، پاندا، کت، اسپریت و ... دسترسی داشته باشید. همچنین در این مرکز خرید انواع پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، عطر و ادکلن، عینک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوراکی، ساعت، زیورآلات، کالای خواب و ... به فروش می رسد. 
 آدرس : کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مجتمع تجاری اداری رویا مال

کوروش برند سنتر
کوروش برند سنتر از جدیدترین و مدرن ترین مرکز خریدهای جزیره کیش محسوب می شود که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. در این مرکز خرید شما می توانید به اغلب برندهای معتبر پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، لباس های ورزشی، زیورآلات، ساعت، عینک و ... دسترسی داشته باشید. اگر هم از علاقه‌مندان به برندهای معروف روز دنیا هستید، می توانید برندهایی مانند زیلان مگا٬لی نینگ پوما نایک٬زارا، برشک، اسپیریت ، ماسیمودوتی و ... را در این مرکز خرید پیدا کنید.
آدرس : جزیره کیش، میدان مرجان، بلوار پارس، مرکز خرید کوروش برند سنتر

بازار مرجان
بازار مرجان ۲۶۰ واحد تجاری دارد که ۱۳۴ واحد آن امروز فعال است و کالاهای مختلف مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و لوازم خرازی به فروش می رسانند. علاوه بر این در مجتمع مرجان آکواریوم بزرگی با حجم ۵۴۰۰ مترمکعب وجود دارد که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذاشته است. فودکورت معروف فودلند نیز در مجتمع تجاری مرجان قرار دارد که انواع مختلف غذاهای ایرانی و خارجی و فست فود در آن ارایه می شود.
آدرس : کیش، خیابان جهان، بازار مرجان

بازار تجاری اداری سارینا یک
بازار تجاری-اداری سارینا یک، در ۱۰ طبقه ساخته شده است که این طبقات شامل یک طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری و هفت طبقه اداری می شود. این بازار یکی از زیباترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش است و در آن انواع کالاها مانند پوشاک و البسه، لوازم کامپیوتری، لوازم ورزشی و لوازم تزیینی، صنایع دستی، عطر، ادکلن، شال و روسری و ... عرضه می شود. 
آدرس : کیش، بلوار خیام، خیابان بابا طاهر، مرکز خرید سارینا ۱

بازار ونوس
بازار بین المللی ونوس با دو طبقه، ۳۱۰ غرفه فعال فروش کالا دارد و بیشتر فروشگاه های آن در طبقه همکف این بازار قرار گرفته است. طبقه بالای این بازار بیشتر به دفاتر اداری و خدماتی رستوران و موارد دیگر اختصاص دارد. در این بازار بیشتر می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه و به طور محدود محصولات خانگی خریداری کنید. بازار ونوس در میان مراکز خرید مدرن کیش قرار دارد و علاوه بر فروشگاه های مختلف می توانید از خدمات رستوران، کافی شاپ و بانک نیز بهره مند شوید.
 آدرس : کیش، خیابان سنائی، بازار ونوس

بازار پانیذ
بازار پانیذ، بازاری ۲ طبقه است که در آن می توانید انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن های همراه، ساعت، مکمل غذایی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و دکوری و ... را خریداری کنید. و هر روز در ساعت ۲۲ مراسم قرعه کشی با اجرای برنامه های شاد و ارایه جوایز در این بازار برگزار می شود. در این بازار همچنین امکاناتی مانند فست فود و کافی نت به چشم می خورد.
آدرس : کیش، خیابان فردوسی، بازار پانیذ

مرکز خرید زیتون
در این بازار می توانید انواع اجناس مانند پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و ... را خریداری کنید. خوب است بدانید بازار زیتون برای خرید عطر بین مسافران و مشتریان کیش مشهور شده است. در این بازار همچنین می توانید به فست فود و رستوران هم دسترسی داشته باشید.
آدرس : کیش، بلوار ساحل، مرکز خرید زیتون

بازار مریم
این بازار به صورت بازارچه روباز ساخته شده است و با نمای سنتی در نزدیکی ساحل کیش، به مشتریان و مسافران جزیره خدمات رسانی می کند. بیشتر غرفه های این بازارچه به فروش پوشاک، چمدان مسافرتی، کیف و کفش اختصاص پیدا کرده است. این بازار جزو مراکز خرید ارزان کیش به حساب می آید و می توانید خریدی مقرون به صرفه در آن داشته باشید.
آدرس : کیش، خیابان سنایی، بازار مریم

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد