روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

فرهنگ سفر با قطار

فرهنگ سفر با قطار

فرهنگ سفر با قطار

با توجه به عمومی بودن بسیاری از جایگاه ها در قطار لازم است که نکاتی را رعایت کرده و به حقوق دیگران احترام بگذارید.

کشیدن سیگار در قطار ممنوع : هنگام تردد با این وسیله نقلیه با استعمال سیگار موجب آزار دیگران نشوید.

نظافت قطار : قطار نیز مانند سایر امکانات عمومی نیاز به مراقبت همه افراد دارد. زباله ها را در سطل تعبیه شده بریزید و از آسیب رساندن به بدنه قطار خودداری کنید.

سرویس بهداشتی :در هر واگن به تعداد محدود قرار داده شده، زمان زیادی صرف ماندن در این فضا نکنید و در صورت امکان شستن اجسام و وضوگرفتن را در سرویس بهداشتی بین راهی که در محل توقف قطار قرار دارند، انجام دهید.

کمک های اولیه :در صورت استفاده از جعبه کمک های اولیه، سایر وسایل بهداشتی غیرقابل استفاده را روی زمین رها نکنید.

ملحفه و لوازم خواب :ملحفه هایی که در اختیار شما قرار داده می‌شود برای امکانات رفاهی هنگام خواب است، از آن به عنوان زیرانداز یا سفره استفاده نفرمایید.

رعایت سکوت و آرامش :اگر به صورت خانوادگی سفر می‌کنید و کوپه به صورت دربست در اختیار شما قرار داده شده از دست زدن و گوش دادن به موزیک با صدای بلند و ایجاد سروصدا بپرهیزید زیرا به دلیل نزدیکی کوپه ها به هم، صدا به راحتی رد و بدل می‌شود؛ همچنین از ضربه زدن به اتاق کوپه خودداری کنید.

رفع مشکلات احتمالی :در صورت بروز خطا یا مشکلی از بحث و سر و صدا با مهمانداران خودداری کرده و مشکل را با مسئولین مربوطه درمیان بگذارید.

زمان خواب :اگر با افراد دیگری در یک کوپه همسفر شده اید شرایط خود را با سایر مسافران هماهنگ کنید. در صورت خواب بودن سایرین از روشن کردن برق ها و ایجاد سر و صدا بپرهیزید و کفشی مناسب بپوشید تا با سر و صدا یا بوی بد پا ، باعث آزار دیگران نشوید.

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد