روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

شادی زیارت

شادی زیارت

شادی زیارت

 

 شادی حقیقی از طریق زیارت امام رضا(ع)

 شادی و نشاط، یک پدیده‌ی طبیعی و از نیازهای اساسی زندگی بشر به شمار می‌آید و تاثیر مستقیمی بر تکامل و تحول درونی انسان دارد. اولین مشخصه‌ و وجه تمایز شادی درونی و حقیقی با شادی سطحی این است که شادی درونی دوام داشته و نشاط حاصل از آن همیشگی است در حالی که شادی سطحی که به واسطه‌ی هیجانات زود گذر مانند دست یابی به پول، ثروت و موفقیت به دست می‌آید موقتی بوده و به مرور زمان عادی شده و دچار روزمرگی می‌شود.
اسلام نیز، در آیات و روایات فراوانی به شاد بودن توصیه میکند. ازجمله راه‌‌های توصیه شده برای رفع غم و ایجاد سرور و نشاط در دل، زیارت بارگاه های مطهر ائمه‌ی اطهار(ع) به خصوص زیارت امام رضا(ع) می‌باشد.

حرم مطهر امام رضا با گنبد و گلدسه های طلایی، سراسر نور و رحمت و معرفت است و انسان با حضور در این مکان مقدس از اندوه و غم رهایی می‌یابد.

حتی فکر حضور در صحن و سرای حرم این امام رئوف، زیارت و دیدن گل‌دسته‌‌های بلند در آسمان آبی، سرشار از انرژی‌های مثبت و شادمانی است؛ و حس زندگی و امید را به انسان القا میکند.
حتما فکر میکنید که با این وضعیت زیارت امام رضا تبدیل به یک رویا شده؛ اما بهتر است که بدانید که شرکت توسعه سفر با فراهم ساختن زیرساخت های مناسب برای همه از جمله کارمندان عزیز دولت، با کم ترین هزینه، همراه شما است.

 

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد