روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

اوج هیجان و تفریح در کیش

اوج هیجان و تفریح در کیش

اوج هیجان و تفریح در کیش

"اوج هیجان و تفریح در کیش"

 جزیره زیبای کیش به مقصد تفریح، ورزش و هیجان معروف است.برای لذت بردن از سفر و ثبت خاطره ای ماندگارازکیش این نگین خلیج همیشه فارس ، یادتان باشد که.....

  • تفریحات دریایی کیش را امتحان کنید دلیل محبوبیت این تفریحات به روز بودن و هیجان زیادشان است پس در سفر به جزیره حتما تفریحات آبی را امتحان کنید.
  • خودروی مورد علاقه تان را حداقل برای یک شب کرایه کنید درکیش میتوانید بهترین مدل خودروهای لوکس را سوارشوید و ازرانندگی درخیابانهای زیبای جزیره لذت ببرید. تجربه رانندگی درمسیرهای امن و در محیطی که قوانین کاملا رعایت میشود میتواند برایتان بیادماندنی باشد.
  • از تفریحات هیجان انگیز کیش میتوان پیست رانندگی کارتینگ، تورهای سافاری، قلعه وحشت و شتر سواری را نام برد پس اگر مسافر کیش هستید هیجان غیرآبی را فراموش نکنید.
  • دوچرخه سواری در جاده جهان را به هیچ عنوان از دست ندهید، رکاب زدن دور جزیره در حالی که از یک سو نیلگون دریا  و از سوی دیگر  جاذبه ها، هتلها و پارکهای ساحلی را میبینید، بدون شک یک خاطره فراموش نشدنی از کیش خواهد بود.
  • کنسرتهای کیش را از دست ندهید اگر مقصدتان برای تفریح این جزیره کوچک دوست داشتنی است حتما خودتان را به یک کنسرت در کیش برسانید و از انواع موسیقی کلاسیک، قومی و پاپ  لذت ببرید.
  • غذای دریایی یادتان نرود، مگر میشود به جنوب ایران سفر کرد و غذای دریایی نخورد؟ شما هم میتوانید در رستورانهای کیش غذاهای دریایی را بخورید و هم میتوانید با خرید از بازار ماهی کیش به پارکهای ساحلی رفته و با امکانات موجود، ماهی خوشمزه تان را به سیخ کشیده و نوش جان کنید.

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد