روابط عمومی ۰۹۰۲۲۰۰۷۸۷۰ پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ (به جز ایام تعطیل)

توصیه هایی برای خرید در کیش

توصیه هایی برای خرید در کیش

توصیه هایی برای خرید در کیش

 

پاساژ گردی یکی از جذابیتهای سفر به جزیره مخصوصا برای خانمهاست .در کیش مراکز خرید و پاساژهای زیادی هستند که بیشتر آنها در سمت شرق جزیره و حدفاصل میدانهای ساحل و آبشار متمرکزند. بعضا تفاوت قیمت با شهر محل سکونتتان ممکن است موجب تعجب شما شود، اما قبل از خرید حتما به چند توصیه توجه فرمایید:

 

- هیچوقت روز اول خرید نکنید. ممکن است فردا همان جنس را در پاساژ بعدی با قیمت مناسبتری ببینید. اول چند تا پاساژ را بگردید و بعد خرید کنید.

- ترجیحا لوازم برقی و خانگی را از کیش نخرید. اولا به دلیل اینکه امکان ارزیابی دقیق وجود ندارد. ثانیا کیفیت و قیمتش اینقدر نیست که به دردسر آوردنش بیارزد، مگر اینکه واقعا در مورد قیمت و کیفیت کالا خبره و مطلع باشید.

-گول مارک ها و برندها را نخورید. تقریبا هیچ برندی نمایندگی مستقیم در کیش ندارد. هرچه از ورساچی،آرمانی، لاگوست، نایک و غیره میبینید، اورجینال نیستند و در بهترین حالت درجه دو های خیلی خوبی هستند. البته نسبت به قیمتشان ممکن است کیفیت خوبی داشته باشند، اما به هرحال اورجینال نیستند.

- حتما حتما از هر مغازه ای خرید کردید برگ قرعه کشی را بخواهید. قرعه کشی بازارها معمولا بعد از غروب انجام میشود. ساعت قرعه کشی را بپرسید.

-اگر جنسهای خیلی گران خریدید یا تعداد زیادی از یک جنس خریدید، باید پرداخت عوارض گمرکی را در نظر داشته باشید. بعضی از مسافران به خاطر چنین خریدهایی دقایق  قبل از پرواز در فرودگاه به دردسر میافتند.

برای آشنایی با هنر خرید و صرفه جویی میتوانید اینجا را کلیک کنید.

0 نظر

ارسال دیدگاه

ورود

اکانت ندارید؟ ثبت نام

رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد